ניימאר: "שמח שבישלתי לז'סוס, יותר מאשר אם הייתי מבקיע"

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | AFP

ברזיל לא הרשימה ב-0:2 על ערב הסעודית, אך הכוכב טען: "יודעים שלא נתנו שואו, מה שחשוב זה הניצחון. גבריאל ספג ביקורת לא מוצדקת במונדיאל". ביום שלישי הסלסאו מול ארגנטינה (21:00 בספורט2). צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ברזיל לא הרשימה בניצחון על ערב הסעודית בטורניר המרובע בריאד כשניצחה רק 0:2 את הנבחרת המקומית. רק גבריאל ז'סוס ואלכס סנדרו הבקיעו, למרות שברזיל שיחקה בהרכב חזק. כעת הסלסאו יפגשו את ארגנטינה ביום שלישי במשחק ידידות מסקרן במסגרת הטורניר (החל מ-20:50 בשידור ישיר בספורט2).

גבריאל ז'סוס, שלא שיחק במשחקים האחרונים בנבחרת, חזר להרכב והותיר את רוברטו פירמינו על הספסל במשך 90 דקות. ז'סוס לא כבש אפילו שער אחד לרפואה בגביע העולמי, אבל הבקיע במשחק הקאמבק – גם אם מול יריבה נחותה. זה היה שערו העשירי ב-22 משחקים בנבחרת וכאמור הראשון שכבש מאז הבקיע מול אוסטריה עוד לפני המונדיאל.

ניימאר בישל את שני השערים ובסיום אמר על ז'סוס: "זה היה חוסר צדק כשהוא לא היה בנבחרת. אני מאושר שהוא כבש עוד יותר מאשר אם אני הייתי מבקיע חמישייה. מעכשיו אעשה הכל כדי לבשל לו בכל משחק. אני חושב שהייתה עליו ביקורת לא מוצדקת במונדיאל".

על היכולת של ברזיל: "אולי לא הייתה כאן הצגה שלנו, אבל אנחנו עקביים במשחקנו. זה מזכיר לי משחקים בגביע העולמי – אתה יכול לא לתת הצגה, אבל בסוף הניצחון הוא שחשוב. אולי זה רק משחק ידידות, אבל חשוב שנמשיך לנצח. הפוטנציאל שלנו ידוע לכולם. עשינו הרבה שינויים לטובה במשחק".


ניימאר מוקף בשחקני ערב הסעודית (AFP)

ז'סוס ששב לסגל לראשונה מאז המונדיאל אמר: "מה שקרה כבר עבר. אני שמח שחזרתי וכבשתי. ברור שבגביע העולם הייתי מאוד מאוכזב שלא הצלחתי לכבוש. זה לא היה המונדיאל שחלמתי עליו ואחריו נשארתי עם המשפחה שלי בבית. לא היה לי במה להתגאות, אבל עכשיו אני מסתכל קדימה גם בנבחרת וגם במנצ'סטר סיטי. התקופה הרעה עברה. מקווה מעכשיו רק לטוב".

מגן יובנטוס אלכס סנדרו שכבש שער בכורה בנבחרת הקדיש אותו לבת שלו שחגגה שנתיים. "מודעים לכך שלא שיחקנו הכי טוב בעולם, אבל הגיבוש של הנבחרת לא פחות חשוב. מקווים שנגד ארגנטינה נשחק טוב יותר".

גם המאמן צ'יצ'ה התייחס למשחק החלש יחסית של הנבחרת: "ההופעה שלנו הייתה מתחת ליכולת הרגילה שלנו, אבל האתגר החדש שלנו יהיה מול ארגנטינה. אנחנו צריכים לתת יותר בנבחרת ולהיות יותר מרוכזים".


ביום שלישי הסלסאו מול ארגנטינה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי