רוני: "לחזור לוומבלי בצורה כזאת, זה רגע שאנצור לעד"

וויין רוני
וויין רוני | Gettyimages

מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים זכה לטקס הוקרה לפני המשחק נגד ארצות הברית בו שותף 32 דקות בניצחון 0:3, והתרגש בסיום: "זה נגע בי אישית. דרך מצוינת לסיים את הקריירה הבינלאומית. הנבחרת בידיים טובות"

(גודל טקסט)
נבחרת אנגליה תפגוש ביום ראשון את קרואטיה למשחק על כל הקופה בוומבלי כאשר המנצחת תעפיל לשלב הפלייאוף. אתמול (חמישי) ערכו האנגלים משחק הכנה נגד נבחרת ארצות הברית, וניצחו בו 0:3 מוחץ. אגב, נבחרת שלושת האריות מעולם לא ניצחה את ארה"ב במשחק רשמי.


אבל הסיפור המרכזי היה הפרידה מוויין רוני. החלוץ האנגלי הוותיק, שערך אתמול את הופעתו ה-120 והאחרונה במדים הלאומיים, זכה לטקס מיוחד ולמגן הוקרה, ובנוסף כל ההכנסות מהמשחק היו קודש לקרן שהקים. רוני נכנס בדקה ה-58 במקום ג'סי לינגארד, שהיה הראשון לעלות על לוח התוצאות עם שער ענק במחצית הראשונה.


"להיות חזרה בוומבלי הלילה, לעיני הקהל הביתי, זה רגע שאנצור לעד", אמר מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, "זה קרה בדיוק כפי שדמיינתי. קודם כל בימים האחרונים, להיות מוקף בשחקנים ובחברים שלי היה נהדר. המשחק הלילה היה דרך נהדרת עבורי לסיים את הקריירה הבינלאומית שלי. זה היה משחק מצוין, למרות שלצערי לא הצלחתי להבקיע, וזה היה משהו שאזכור לעוד הרבה זמן".


Remember the name. pic.twitter.com/w26haFQ7Sg

— England (@England) November 15, 2018


"זה מרגש שהארץ הזאת מוקירה בצורה כזאת שחקנים שהותירו חותם בכדורגל האנגלי", הוסיף רוני, "זה הדבר הנכון לעשות, אני בטוח שזה יקרה שוב עם עוד שחקנים. זה נגע בי אישית. ביקשתי מהארי קיין שיגיש לי את הפרס, ואני בטוח שבעוד 10 שנים מישהו יגיש לו פרס דומה".


רוני איחל הרבה בהצלחה גם למאמן הנבחרת גארת' סאות'גייט, שהביא את שלושת האריות להישג השיא שלה בעשורים האחרונים עם מקום רביעי במונדיאל האחרון. "הנבחרת בידיים טובות, לדעתי, ממה שראיתי בשבוע האחרון במגרש האימונים. שיטת האימונים שלו מבריקה, והשחקנים מגיבים נהדר. זו חבורה של שחקנים צעירים עם עתיד מזהיר בשנים הקרובות. הם יכולים להתקרב להחזרת הגביע לאנגליה, ואני אהיה אחד מהאוהדים המייחלים לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי