ג'ושוע קימיך: "קאי האברץ יכול להתאים לבאיירן מינכן"

קאי האברץ
קאי האברץ | Gettyimages

נבחרת גרמניה הביסה את רוסיה 0:3 וקשרה הצעיר של באייר לברקוזן שמושך עניין מהקבוצות הגדולות באירופה, גנב את ההצגה כשבישל את השער השלישי במשחק. "אני שמח על ההזדמנות, הגשמתי חלום", אמר הקשר בן ה-19

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה פתחה את ליגת האומות בצורה איומה, אלופת העולם בשנת 2014 צברה רק נקודה אחת בשלושת משחקיה במפעל והיא עלולה לרדת כבר הערב (שישי, 21:45, שידור ישיר בספורט4) באופן רשמי לדרג השני אם נבחרת הולנד תנצח את צרפת.

אך למרות היכולת במשחקים האחרונים, המאנשפט הביסו אמש ברד בול ארנה 0:3 את נבחרת רוסיה ותוצאה עשוי לשנות את המומנטום של הקבוצה לקראת המשחק הבא ביום שני נגד נבחרת הולנד (21:45, שידור ישיר בספורט4).

את השערים במשחק כבשו לירוי סאנה, ניקלאס זולה וסרג' גנאברי, אבל קאי האברץ בן ה-19 גנב את ההצגה במשחק עם בישול נפלא בשער השלישי לגנאברי בהופעתו השנייה בלבד בנבחרת הגרמנית.

האברץ נחשב לדבר הבא בכדורגל הגרמני, השחקן הצעיר בתולדות באייר לברקוזן ששיחק בבונדסליגה, כבש עד כה העונה שלושה שערים ובישל שלושה נוספים ב-11 הופעות. הקשר אמר בסיום המשחק: "אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות לפתוח, הגשמתי חלום אבל עדיין יש הרבה מה לשפר".

מגן באיירן מינכן ג'ושוע קימיך התייחס גם הוא אל השחקן בסיום: "אני לא יכול להחתים את האברץ אבל הוא יכול מאוד להתאים לנו".


ג'ושוע קימיך. האם ישתף פעולה עם האברץ גם בבאיירן מינכן?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי