בשבת: פורטוגל מול איטליה, אלבניה תארח את סקטולנד

נבחרת איטליה חוגגת
נבחרת איטליה חוגגת | Gettyimages

אלופת אירופה צריכה נקודה כדי להבטיח עלייה מול הסקוודרה אזורה (21:45, ספורט2) שלא רשמו ניצחון בית במשחק רשמי יותר משנה, שתי יריבותיה של ישראל צריכות ניצחון, סרביה תארח את מונטנגרו (16:00, ספורט2)

(גודל טקסט)

משחקי ליגת האומות ימשיכו גם מחר (שבת), כשהמשחק האטרקטיבי מכולם יפגיש בין איטליה לפורטוגל (21:45 ישיר בספורט2) במסגרת בית ג' בדרג A. בנוסף, טורקיה תארח את שבדיה בבית ב', סרביה את מונטנגרו (16:00, ישיר בספורט2) לקרב עם ניחוח היסטורי, אך עיני הצופים בישראל וודאי יופנו גם אל עבר המשחק בין אלבניה לסקוטלנד בבית הישראלי.

דרג A

בית ג'
איטליה – פורטוגל (21:45 ישיר בספורט2)

נבחרת איטליה, שהבטיחה את הישארותה בדרג A, רוצה להמשיך לצבור ביטחון אחרי ה-0:1 על פולין במחזור הקודם, ולהשיג ניצחון ביתי ראשון במסגרת רשמית מאז שגברה 0:1 על נבחרת ישראל ב-5.9.17. היא תפגוש את פורטוגל הראשונה בבית, אשר ניצחה במפגש הקודם בין הנבחרות. נקודה תספיק לפורטוגלים כדי להבטיח עלייה לשלב הבא, הסקוואדה אזורה זקוקה לניצחון בתוספת הפסד של אלופה אירופה מול פולין במחזור הסיום של הבית.


קייליני. איטליה חייבת ניצחון (gettyimages)

דרג B

בית ב'
טורקיה – שבדיה (19:00 ישיר בספורט1)

השבדים מגיעים עם הגב אל הקיר כשהפסד יוריד אותם לדרג C. עם זאת, אם הם ישכילו לנצח בטורקיה ובמשחק האחרון בבית מול רוסיה, הם יסיימו במקום הראשון. טורקיה, שהשיגה שלוש נקודות בשלושה משחקים, איבדה את הסיכוי לעלות לשלב הבא והיא תיאלץ לנצח את שבדיה כדי להבטיח את ההישארות בדרג השני.

דרג C

בית א'
אלבניה – סקוטלנד (21:45 חלק מחגיגה אירופית בספורט1)

הבית המשולש היחיד בדרג השלישי, בו נמצאת גם נבחרת ישראל, הוא אחד מהמרתקים בטורניר בו לכל אחת מהנבחרת סיכוי לעלות. הסיכוי היחיד של האלבנים לעלות לשלב הבא הוא לנצח את הסקוטים בהפרש שערים גבוה, ולקוות שהסקוטים ינצחו את ישראל ולאחר מכן, כשיווצר בית פנימי של 6 נקודות לכל נבחרת, להיות בעלי יחס השערים הטוב ביותר. ניצחון או תיקו יבטיח לסקוטלנד לפחות את המקום השני בבית, אך היא עדיין תהיה מוכרחה לנצח את ישראל ביום שלישי כדי לעלות למקום הראשון.


שחקני אלבניה חוגגים. סיכויים נמוכים לעלות (אודי ציטיאט)

בית ד'
סרביה – מונטנגרו (16:00 שידור ישיר בספורט2)

שתי הנבחרות שהיו מדינה אחת וקיבלו עצמאות ב-2006, יתמודדו על העלייה לשלב הבא. סרביה ראשונה עם שמונה נקודות, מונטנגרו שנייה עם שבע. זה יהיה המפגש השני בלבד בין הנבחרות, אז זה נגמר בניצחון 0:2 סרבי בחוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי