"מי שאשם במשבר של גרמניה הוא פפ גווארדיולה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

שחקן העבר האנס פיטר ברגיל האשים את המאמן הקטלאני בכך שכשאימן את באיירן מינכן הוא הרגיל את השחקנים הגרמנים שההחזקה בכדור חשובה יותר מהבקעת שערים. "צרפת היתה הדוגמה ההפוכה במונדיאל"

(גודל טקסט)

גרמניה שתשחק היום (שני 21:45, שידור ישיר בספורט2) נגד הולנד, אחרי שכבר ירדה לדרג ב', עדיין נמצאת בהלם מהשנה הגרועה שעברה עליה אחרי שהודחה מהמונדיאל בשלב הבתים וכעת גם נכשלה בליגת האומות ובקצב הזה לא בטוח שתעלה ליורו 2020.

שחקן ההגנה הגרמני האנס פיטר בריגל, שהופיע ב-72 משחקי הנבחרת ושיחק בין היתר בשנות השמונים בקייזרסלאוטרן, הלאס ורונה וסמפדוריה התראיין לעיתון "לה רפובליקה" האיטלקי ויצא בהאשמה יוצאת דופן נגד פפ גווארדיולה וטען: "גווארדיולה אשם במשבר של נבחרת גרמניה".

בריגל בן ה-63 אמר: "פפ גווארדיולה שיכנע אותנו כמאמן באיירן שאם נחזיק 75 אחוז בכדור ננצח משחקים, אבל הוא שכח שצריך לכבוש שערים כדי לנצח וזה יותר חשוב מאשר לשלוט במשחק. לא מספיק לשלוט בכדור, וצרפת נתנה לכך דוגמה מצוינת במונדיאל".

גווארדיולה.
גווארדיולה. "שכח שצריך לכבוש שערים כדי לנצח" (AFP)

בריגל קרא לנבחרת הגרמנית לחזור לשיטות משחק ישנות יותר: "אפשר לנצח גם בשיטה הישנה. הדבר הכי חשוב זה לא לשחק טוב אלא לשחק בצורה מאוזנת במגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי