לואיס אנריקה: "מאזן הנבחרת מאז שהגעתי הוא חיובי"

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | AFP

למרות ההדחה מליגת האומות, מאמן נבחרת ספרד לא מאוכזב מהיכולת של שחקניו: "היינו על המסלול הנכון. מרוצה מהיחס של השחקנים לנבחרת, איסקו הוא שחקן מסוג אחר". מוראטה ספג עלבונות על ההחמצה נגד בוסניה

(גודל טקסט)
בספרד עדיין מנסים לעכל את ההדחה מליגת האומות בשל הניצחון של אנגליה 1:2 על קרואטיה אתמול (ראשון) שהעלה את האנגלים על חשבונם. "לה רוחה" ניצחה אתמול במשחק ידידות 0:1 את בוסניה, משער של בראיס מנדס הצעיר בדקה ה-78.


המאמן לואיס אנריקה אמר לאחר המשחק: "ברור שהייתי רוצה להיות בפיינל פור, והיה נראה שאנחנו על המסלול הנכון אחרי שני המשחקים הראשונים, אבל איבדנו את ההזדמנות שלנו בסביליה בהפסד לאנגליה. בדקתי את כל ששת המשחקים שהיו לנו ולדעתי ההערכה היא חיובית. אני מרוצה מהיחס החיובי של כל השחקנים לנבחרת".


על איסקו והתרומה שלו: ""הוא שחקן מסוג אחר. הוא מכריע משחקים, עם איכות רבה. היחס שלו ראוי לשבח".


לואיס אנריקה.
לואיס אנריקה. "היה יכול להיות גרוע יותר" (AFP)


"המאזן הכללי של הנבחרת מאז התחלתי לאמן הוא בסך הכל חיובי. חבל שלא הצלחנו לעלות לפלייאוף. יכול היה להיות יום גרוע יותר אם גם היינו מפסידים לבוסניה, זה בטוח, אז נתנחם לפחות בזה."


לעומת זאת בתקשורת הספרדית טענו שאין ללואיס אנריקה דרך ושיטה. "אנחנו לא יודעים מה רוצה אנריקה לעשות בנבחרת", נטען בדיון ב"מארקה".


בתקשורת הספרדית לעגו גם לאלברו מוראטה, חלוץ צ'לסי שנמצא בשנה גרועה מאוד ולמרות שהתאושש באחרונה הוא עדיין מייצר החמצות מדהימות שבכל מצב רגיל הוא היה כובש מהן. אתמול הוא הספיק להחמיץ מול שער ריק, החמצה שיכולה להירשם כהחמצת העונה.


How has Morata missed this?
pic.twitter.com/rYZVQ85hAc

— Richard Amofa (@RichardAmofa) 18 בנובמבר 2018


מוראטה, שלא היה בסגל ספרד למונדיאל ניסה להרשים כדי לקבל קרדיט אצל לואיס אנריקה אבל הספיק לבצע את החמצת העונה. הוא קיבל כדור ממרקו אסנסיו ומול שער ריק לא הצליח להקביע. כובש השער מנדס, אגב, כבש אותו בהופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים. אביו היה כדורגלן ושיחק בלה קורוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי