מחר: שבדיה ורוסיה בקרב על ראשות הבית, פורטוגל במשחק לפרוטוקול

שבדיה
שבדיה | Gettyimages

ליגת האומות: הסקנדינבים יארחו את המפגש בסולנה (21:45, ספורט1) במסגרת בית 2, תיקו יספיק לחניכיו של צ'רצ'סוב שיקבל את דזיובה שהחלים. אלופת אירופה תארח את פולין שכבר ירדה לדרג ג' (21:45, ספורט2)

(גודל טקסט)

אחרי לא מעט משחקי ענק בין הנבחרות המובילות ביבשת, וכמובן הקמפיין המוצלח של נבחרת ישראל, מחר (שלישי) יסתיים שלב הבתים של ליגת האומות עם מספר משחקים מרתקים שיכריעו את זהות העולות השונות. בדרג א' כבר נקבע שפורטוגל זכתה בכרטיס בבית 3 והמשחק נגד פולין יהיה לפרוטוקול בלבד. דווקא הדרגים הנמוכים יותר, פתוחים ומסקרנים יותר.


דרג א'


בית 3: פורטוגל – פולין (21:45, שידור ישיר ספורט2)

משחק כאמור לפרוטוקול בלבד כשפולין כבר ירדה לדרג C ופורטוגל עלתה לשלב הפלייאוף של דרג A שיתקיים אצלה. הפורטוגלים ירצו להשיג את המאזן הטוב ביותר מבין הזוכות בבתים של דרג א', וכל זה בלי כריסטיאנו רונאלדו שטרם לקח חלק במפעל. בתקשורת הפורטוגלית סיכמו כבר את הקמפיין וכתבו שהוא הועיל מאוד, בין היתר מהסיבה ששישה שחקנים שכלל לא זומנו למונדיאל לקחו חלק במשחקים. מגנה השמאלי של סוסיאדד קווין רודריגס, יקבל מחר (רביעי) הזדמנות לשחק לראשונה במשחק רשמי. הפולנים הפסידו גם את משחק ההכנה האחרון שלהם, 1:0 לצ'כיה בבית. ההתמודדות בסיבוב הקודם בין שתי הנבחרות הוכרעה לטובת הפורטוגלים, שרשמו ניצחון 2:3 בוורשה.

דרג ב'

בית 2: שבדיה – רוסיה (21:45, חגיגה אירופית בספורט1)

השבדים מדורגים במקום השני, אבל ניצחון ביתי בסולנה יביא להם את המקום הראשון והכרטיס לפלייאוף לאחר שבמשחק הראשון ברוסיה הנבחרות נפרדו בתיקו 0:0 בקלינינגרד. הרוסים זקוקים לתיקו בלבד כדי לעלות. מארחת המונדיאל האחרון תגיע לבירת שבדיה לאחר הפסד 3:0 לגרמניה במשחק הכנה. הנבחרת של סטניסלב צ'רצ'סוב מרוצה מכך שארטיום דזיובה שהיה בספק התאושש מהפציעה ממנה סבל ויעמוד לרשותו.


דרג ג'


בית 4: מונטנגרו – רומניה (21:45), סרביה – ליטא (21:45) (חגיגה אירופית בספורט1)

הסרבים מובילים, אך יבטיחו מקום ראשון בוודאות עם ניצחון על ליטא שכבר ירדה לדרג ד' וזה יהיה משחק חסר חשיבות מבחינתה. סרביה תעלה גם עם הפסד כל עוד רומניה לא תנצח במונטנגרו. אחרי הניצחון 1:2 על מונטנגרו, אלכסנדר מיטרוביץ', שהחמיץ פנדל במהלך המשחק עם בעיטת פאננקה לקח ללב והודה: "אני טיפש ואידיוט. יכולתי להעלות אותנו ל-0:3 והחמצתי שער בטוח. ניסיתי לחקות את ממפיס דפאי שכבש כך נגד צרפת. אני לא יודע למה פעלתי כך".


אלכסנדר מיטורביץ'. מכה על חטא על הפאננקה שהוחמצה (gettyimages)

דרג ד'

בית 3: קוסובו – אזרבייג'ן (21:45), מלטה – איי פארו (21:45) (חגיגה אירופית בספורט1)

קוסובו יכולה לעשות הישג ענק ולעלות לדרג ג' אם תסיים בתיקו במשחק הביתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי