דרישת שלום להפועל באר שבע: יאניס אנסטיס מצא קבוצה

יאניס אנסטיס
יאניס אנסטיס | האתר הרשמי

השוער היווני, שחתם באלופת ישראל במפתיע בקיץ ושוחרר בתום הופעה קטסטרופלית בזאגרב, הצטרף לגטבורג מתחתית הליגה השבדית הבכירה אחרי חודשים בהם לא שיחק: "שמח ומצפה לעזור לקבוצה להתחיל לנצח במהרה"

(גודל טקסט)
אחרי חודשים ארוכים בהם לא שיחק כדורגל, יאניס אנסטיס, ששוחרר מהפועל באר שבע בפתיחת העונה בתום סאגה לא שגרתית, מצא הערב (שני) קבוצה חדשה כשחתם בגטבורג מתחתית הליגה הבכירה בשבדיה. 


"אני מאוד שמח לחתום בגטבורג ומצפה לעזור לקבוצה לנצח במהרה", סיפר השוער והוסיף: "אני יודע שזה מועדון עם עבר מפואר באירופה והיסטוריה של זכייה בתארים. הגעתי למקום גדול ואני מקווה שנוסיף כמה שיותר הישגים בעתיד הקרוב". 


אנסטיס, כזכור, חתם במהלך הקיץ במפתיע בשורות אלופת ישראל על חשבונו של גיא חיימוב לאחר שעסקת צירופו של ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה לא צלחה והאלופה חיפשה בדחיפות שוער ראשון.


היווני, שרשם דקות ראשונות מול פלורה טאלין החלשה, קיבל את המפתחות גם בסיבוב הבא במוקדמות ליגת האלופות נגד דינמו בזאגרב, ספג חמישה שערים – חלקם המכריע באשמתו הישירה – ושוחרר במהרה על ידי ראשי באר שבע שהבינו את גודל הטעות.


יאניס אנסטיס בן ה-27 החל את קריירת המשחק שלו בפאניוניוס המקומית, לאחר מכן נדד ל-א.א.ק אתונה, ממנה המשיך להפועל באר שבע וכעת הוא כאמור מצטרף לקבוצה השבדית שתהיה התחנה הרביעית שלו.




חוזר למגרשים. יאניס אנסטיס במעמד החתימה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי