בעקבות צ'לסי: 0:4 לטוטנהאם, 0:3 לסיטי

סון חוגג
סון חוגג | Gettimages

דמבלה, סון, קיין והמחליף יאנסן העניקו לתרנגולים ניצחון שביעי רצוף וארבע נקודות בלבד מצ'לסי. קומפני, סאנה ואגוארו כבשו לסיטיזנס.

(גודל טקסט)
טוטנהאם הביסה 0:4 את בורנמות' במסגרת המחזור ה-32, רשמה בכך ניצחון ליגה שביעי רצוף וגם צימקה את הפער מהמוליכה צ'לסי לארבע נקודות (75 מול 71). הבלוז ישחקו מחר באולד טראפורד וניצחון של יונייטד יפתח את מאבק האליפות.



טוטנהאם – בורנמות' 0:4
החבורה של פוצ'טינו נראית פשוט נפלא ותנסה לא למעוד מול זו של אדי האו. הארי קיין ששב ב-0:4 על ווטפורד, פתח ב-11 אחרי היעדרות ארוכה. בדקה ה-16 מוסא דמבלה העניק לספרס יתרון מהיר. לא חלפו ארבע דקות והונג-מין סון הקפיץ את הספרס ליתרון כפול. המגמה נמשכה ובדקה ה-48 החבורה של פוצ'טינו קיבלה את השלישי מהארי קיין שכבש מתיבת החמש את ה-20 שלו העונה. ככה חוזרים מפציעה. בדקה ה-87 נכנס ההולנדי וינסנט יאנסן, שעבר בקיץ מאלקמאר, וכעבור שש דקות כבש את שער הליגה הראשון שלו מהשדה (הקודם היה בפנדל)

דלה עלי (AFP(
דלה עלי, פתיחה טובה לספרס (AFP)


סאות'המפטון – מנצ'סטר סיטי  3:0
הסיטיזנס רשמו ניצחון שני רצוף, במגרש לא פשוט (סט מארי), ועוד בקלילות אבל ספק אם זה יעזור להם להדביק את צ'לסי, גם אם הבלוז יפסידו ביום ראשון ליונייטד.

 
אחרי מחצית מאופסת העלה דויד סילבה כדור קרן בדקה ה-55 והבלם הבלגי וינסנט קומפני שיגר אותו לרשת, 0:1. בדקה ה-78 מתפרצת לפי הספר של פפ הסתיימה בכדור עומק של סרחיו אגוארו ללירוי סאנה ו-0:2. את הדובדבן בקצפת סיפק הארגנטינאי עצמו כשנגח לרשת בדקה ה-80 כדור מדוד של קווין דה בריינה.


משחקים נוספים:
אברטון – ברנלי 1:3


קריסטל פאלאס – לסטר 2:2

סטוק – האל סיטי  1:3

סנדרלנד – ווסטהאם  2:2

ווטפורד – סוונזי 0:1

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי