אוזיל חשף: גווארדיולה לא נלחם עליי, אז בחרתי במוריניו ובריאל

אוזיל
אוזיל | Gettimages

חלקים מספרו של קשר ארסנל פורסמו ושם הסביר הגרמני מדוע העדיף את הבלאנקוס בזמנו: "הם ערכו לי סיור במתקני המועדון, בעוד בקאמפ נואו לא ראיתי גביעים אפילו"

(גודל טקסט)
 מנצ'סטר סיטי שיפרה אמש את סיכוייה לסיים בין ארבע הראשונות ושחק בעונה הבאה בליגת האלופות כשניצחה 0:3 בחוץ את סאות'המפטון, אבל דווקא בסיום המשחק נעקץ המנג'ר פפ גווארדיולה.





הקטאלוני ספג ביקורת דווקא ממסוט אוזיל, קשר ארסנל שבביוגרפיה החדשה שלו, שפורסמה ב"מייל און סאנדיי, חשף כיצד התעלם מהצעת ברצלונה ב-2010.

 

"ריאל מדריד וברצלונה רצו אותי, אבל בעוד שז'וזה מוריניו ערך לי סיור ענק במתקנים של ריאל מדריד ועודד אותי לחתום, לא קיבלתי את אותו יחס מפפ גווארדיולה. למעשה אפילו לא פגשתי אותו. כשביקרתי בברצלונה לא הראו לי גביעים ולא תארים ולא עשו לי סיור, לעומת ריאל מדריד שגרמה להתרגשות בכל הגוף. הדבר היחיד שמצא חן בעיני בבארסה היה סגנון המשחק", כתב אוזיל.

 

"אהבתי לראות את בארסה, קבוצה שיש לה 20-30 מסירות בהתקפה, אבל לא הבנתי למה גווארדיולה אפילו לא נפגש איתי. שאלתי את הסוכן שלי והוא טען שפפ בחופשה. כשחזרתי מברצלונה חשבתי רק על זה. גם לאחר מכן הוא לא יצר איתי קשר וההתלהבות שלי מברצלונה ירדה.  מוריניו נלחם עליי בכל הכוח אז בחרתי בו".





אוזיל. הרגליים כחולות מהמכות בפרמייר-ליג (Gettyimages)

 

על בואו לארסנל והכדורגל האנגלי כתב בין היתר: "הפרמייר-ליג היא הליגה הכי קשה בה שיחקתי. אם אתה לא ווינר, אתה לא יכול לנצח. בספרד הכדורגל מבוסס על משחק אלגנטי. באנגליה מצאתי שכולם נושכים אותך, מכים אותך והמשחק הוא מלחמה אחת גדולה. 

 

עוד אמר הקשר הגרמני על הפרמייר-ליג: "אתה לא מרגיש כמה התקפות הגוף שלך עובר בגלל שהוא מלא באדרנלין, אבל אחרי כמה משחקים הרגליים שלך נראות כאילו הכו אותן בפטיש. אפילו השופטים היו אומרים לי 'אל תתלונן. ברוך בואך לפרמייר-ליג'".

 

על ההפסדים לבאיירן מינכן באלופות: "אלה היו ההשפלות הכי גדולות שספגתי כשחקן. הפסדים שנמצאים ברשימת חמש ההשפלות הכי גדולות שספגתי, אבל זכרתי כשהפסדנו לברצלונה עם ריאל מדריד ז'וזה מוריניו אמר לי 'תשכח מההפסד הזה. יום אחד נשבור את ההגמוניה של ברצלונה', וזה החזיק אותי גם אחרי ההפסדים לבאיירן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי