זלאטן איברהימוביץ' דוחה את השמועות על פרישה מכדורגל

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

הכוכב השבדי שם קץ לשמועות וכתב בחשבון האינסטגרם: "עד עכשיו שיחקתי עם רגל אחת, אז לא תהיה בעיה. אני מחליט מתי להפסיק ולא אף דבר אחר"

(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' שם קץ לידיעות לפיהן החליט לפרוש מכדורגל והעלה בחשבון האינסטגרם שלו תשובה לכל אלה שכבר שלחו אותו הביתה אחרי הפציעה הקשה שעבר במשחק הגומלין של מנצ'סטר יונייטד נגד אנדרלכט בליגה האירופית.

 

איברה צילם את עצמו ברגליים חשופות וכתב: "קודם כל, תודה על האהבה והתמיכה. זה לא חדש שנפצעתי ואהיה בחוץ לזמן מה. אעבור את זה כמו כל אחד אחר שנפצע ואחזור חזק יותר. עד עכשיו שיחקתי עם רגל אחת אז זו לא תהיה בעיה".






"דבר אחד שיהיה ברור", המשיך הכוכב השבדי. "אני מחליט מתי הזמן להפסיק ולא דבר אחר. להרים ידיים זו לא אופציה עבורי. להתראות בקרוב".

 

השבוע אמור איברהימוביץ' לעבור את הניתוח בפיטסבורג, ובאנגליה פורסם שהשדים האדומים שוקלים האם להשאיר לו דלת פתוחה לעונה הבאה. זלאטן צפוי להיות כשיר רק בינואר 2018 ובגיל 36 בכלל לא ברור איך יתאושש מפציעה כזו ארוכה וקשה.


 

First of all, thank you for all the support and love. Its no news I got injured so I will be out of fotball for a while. I will go through this like everythings else and come back even stronger. So far I played with one leg so it shouldn't be any problem. One thing is for sure, I decide when its time to stop and nothing else. Giving up is not an option. See you soon

A post shared by IAmZlatan (@iamzlatanibrahimovic) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי