דרבי המאכזבות: צפו ב0:0 בין סיטי ליונייטד

אגוארו
אגוארו | Gettyimages

הדרבי של מנצ'סטר באיתיחד היה כמעט נטול מצבים, כשבמרכז האירועים בראבו נפצע והוחלף בקבאז'רו, פלאיני נגח באגוארו והורחק וז'סוס חזר לשחק אחרי חודשיים

(גודל טקסט)

מפגשים בין פפ גווארדיולה לז'וזה מוריניו תמיד מסקרנים ומותחים, אך הפעם זה לא היה המקרה כשסיטי ויונייטד  סיימו בתיקו 0:0 משמים בקרב על ההישארות בטופ-4 בפרמייר-ליג. 

הדרבי שהיה משחק השלמה מהמחזור ה-26 התחיל מבטיח כשכבר אחרי תשע דקות סרחיו אגוארו בעט כדור לקורה של דויד דה חאה והנריך מחיטריאן כמעט כבש בצד השני, אך מלבד זה כמעט ולא נרשמו אירועים לפני הירידה להפסקה.

המארחים לקחו פיקוד במחצית השנייה והגיעו ליותר אירועים, אך בכל זאת לא הצליחו למצוא את הרשת. בדקה ה-79 איבדה סיטי את קלאודיו בראבו שנפצע ובמקומו נכנס ווילי קבאז'רו, אך נשארה ביתרון מספרי בדקות הסיום אחרי שמרואן פלאיני ראה את הכרטיס האדום בעקבות נגיחה בפניו של אגוארו.

בדקות הסיום אירוע נוסף נרשם כשגבריאל ז'סוס נכנס במקומו של ראחים סטרלינג וחזר לשחק אחרי חודשיים של פציעה, אך גם שער בנבדל של הברזילאי לא עזר ושתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. גווארדיולה וסיטי נשארו במקום הרביעי עם 64 נקודות, כשבמקום החמישי עם נקודה אחת פחות ניצבים השדים האדומים.


מוריניו ופפ. מי ינצח הפעם? (AFP)


הרכבים
מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו (ווילי קבאז'רו, 79), אלכסנדר קולארוב, ניקולאס אוטמנדי, וינסנט קומפני, פבלו סבאלטה, יאיא טורה, פרננדיניו, לירוי סאנה (חסוס נבאס, 80), קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג (גבריאל ז'סוס, 86), סרחיו אגוארו.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, אריק ביילי, דיילי בלינד, מתאו דרמיאן, אנדר הררה, מייקל קאריק, מרואן פלאיני, אנטוני מרסיאל (ג'סי לינגארד, 80), הנריק מחיטריאן (טימותי פונסו-מנסה, 86), מרקוס ראשפורד (אשלי יאנג, 90).


מהלך המשחק
דקה 9: דה ריינה הרים כדור טוב מימין לאגוארו, שמהאוויר בעט לקורה.

דקה 24: מרסיאל הגביה כדור משמאל ובראבו הדף רע, מחיטריאן השתלט על הריבאונד אך בעט לגופו של השוער הצ'ילאני.

דקה 32: אגוארו בעט חזק מ-20 מטרים, דה חאה היה במקום.

דקה 33: עוד הזדמנות לאגוארו. הארגנטינאי היתל בהגנת יונייטד, אך מקצה הרחבה בעט מעל למשקוף.

דקה 56: דה בריינה עם דריבל נהדר חתך לאמצע, עבר את ולנסיה ובעט בעיטה טובה שהלכה מעט החוצה.


דקה 66:
קרן של סיטי הגיע לראשו של אוטמאנדי שנגח מעט מעל השער, החטאה גדולה של הבלם.

דקה 79: בראבו נפצע וירד מהמגרש על אלונקה, קבאז'רו עלה מהספסל במקומו.

דקה 84: פלאיני שרק קיבל צהוב הכשיל את אגוארו התעמת איתו. הבלגי נגח בפניו של החלוץ וראה את הכרטיס האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי