ארון לנון נשלח לטיפול פסיכיאטרי עקב חשד לנסיון התאבדות

ארון לנון
ארון לנון | Gettyiamges

קשר נבחרת אנגליה בעבר נמצא משוטט סמוך לכביש סואן, ורק לאחר שעה ארוכה הסכים להתלוות אל השוטרים שהוזמנו למקום. מאברטון נמסר: "לנון מקבל טיפול נגד לחצים"

(גודל טקסט)

קשר נבחרת אנגליה בעבר והעונה באברטון, ארון לנון, נעצר ונשלח לטיפול פסיכיאטרי אחרי שהיה חשש שייפגע בעצמו. לפי הדיווחים בממלכה הוא נמצא בדיכאון נפשי ולכן לא שיחק מאז ה-11 בפברואר. המשטרה עצרה אותו אחרי שכנוע שארך 20 דקות בכביש הראשי עקב שיחת טלפון שקיבלה ובה דווח על חשש שיזיק לעצמו. 

השחקן בן השלושים עבר מטוטנהאם לאברטון תמורת ארבעה מיליון ליש"ט בינואר 2015. לפני כן הוא שיחק עשר עונות בתרנגולים ורשם 266 משחקים אחרי שהחל את דרכו בלידס. בנבחרת שיחק ב-21 משחקים. מאמן הטופיס, רונאלד קומאן טען לאחרונה שהוא לא כשיר לשחק מבחינה פיזית. 
 


מאברטון נמסר: "לנון מקבל כעת יחס לטיפול במחלות הנגרמות מלחצים". דובר המשטרה באיזור סלפורד סיפר: "קיבלנו קריאה על גבר כבן שלושים הנמצא במקום מסוכן בקרבת כביש סואן, הגענו והוא התלווה אלינו לבסוף לבדיקה". 



 

הידיעות על אשפוזו של לנון גרמו למבול של תגובות בטוויטר כאשר שחקנים ואוהדים איחלו לו החלמה מהירה ממצבו. סטן קולימור שחקן ליברפול ואסטון וילה בעבר, שסבל מדיכאון נפשי, צייץ: "המחשבות והאהבה לארון לנון ומשפחתו. אני יודע מה עובר עליו ובטוח שהוא יהיה בסדר עם התמיכה של כולנו". 


Get well soon @AaronLennon12, we're all thinking of you. pic.twitter.com/gE5hIwqQTb

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) May 3, 2017

Thoughts and love with Aaron Lennon and his family right now.

I know that place, and I know he'll be fine with good support from us all.

— Stan Collymore (@StanCollymore) May 2, 2017

Thoughts with @AaronLennon12 right now 

— Trevor Sinclair (@trevor8sinclair) May 2, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי