ונגר: נוכל להגיע לאלופות דרך הליגה האירופית

ונגר
ונגר | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל רמז על הישארות לפני יונייטד (ראשון, 18:00 בספורטHD1): "מוכן להשלים עם מוריניו, זו לא מלחמת מנג'רים"

(גודל טקסט)
 מנג'ר ארסנל ארסן ונגר קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ביום ראשון (18:00, שידור ישיר בספורטHD1). למרות שמדובר במשחק חשוב על הכרטיס לליגת האלופות, התייחס הצרפתי למבחר גדול של נושאים.

בנוסף, רמז ונגר שימשיך בקבוצה כשאמר: "אני לוקח כל תחרות בצורה רצינית. הדבר היחיד שכן עשיתי כל השנים היה לשחק עם מחליפים בגביע הליגה כדי לתת להם צ'אנס. הליגה האירופית נותנת צ'אנס לזוכה לעלות לליגת האלופות, כך שצריך לקחת אותה ברצינות. היום הגדולות לוקחות אותה ברצינות", הוסיף מנג'ר התותחנים. "מי שזוכות בה הן תמיד קבוצות שהחלו רק בשלב הבתים, אבל העונה זו יכולה להיות יונייטד שהחלה במוקדמות". 


היחסים עם מוריניו: "אני תמיד פתוח לכל דבר בחיים, כמו לעשות שלום עם אחרים. לא רוצה שזו תהיה מלחמת מנג'רים. אני רוצה ששחקני יעלו לכר הדשא וישחקו טוב". 



ונגר. מוכן לעשות שלום עם מוריניו (Gettyimages)


מה לא עבד השנה בארסנל: "נקודות התפנית היו בהפסדים הרצופים מול אברטון ומנצ'סטר סיטי 2:1. הביטחון העצמי שלנו נפגע. אם נסיים במקומות 5 או 6? זה רק אומר שיש יותר קבוצות שהתחזקו והפער בין כולם הצטמצם".


המהומה של מסוט אוזיל שלא הסכים לבדיקת סמים אחרי ההפסד 0:2 לטוטנהאם: "אני מצטער שבעט בדלת, אבל אני לא חושב שזה היה בגלל הסמים. הוא התרגז בגלל התוצאה". 

ההרגשה אחרי הפסדים: "אני לוקח הכי קשה את ההפסדים של ארסנל, אבל כל מנג'ר כדורגל צריך לקחת בחשבון שתהיה לו תקופה כזאת. צריך להתמודד עם הלחץ ולקחת דברים בפרופורציות". 



אוזיל. רק עצבים של אחרי הפסד? (Gettyimages)


מנצ'סטר יונייטד העייפה: "יש להם סגל חזק ואני לא רוצה להיכנס לספקולציות על חולשות שלהם. מי שישחק בהרכב, חזק מספיק. הם ישחקו עם הגנה חזקה וינסו לנצח. אין דרך טובה להתאושש מההפסד בדרבי מאשר ניצחון על מנצ'סטר יונייטד". 

בתוך כך, מסוט אוזיל אמר שהוא לא מתכוון להשתנות, למרות ששפת הגוף שלו במשחקים האחרונים מראה שהוא לא נהנה. "אני לא עצלן ולא שלילי. אני לא מתכוון להשתנות. יש כאלה שאוהבים אותי, ויש כאלה שלא. יש כאלה שרואים את שפת הגוף שלי וחושבים שלא איכפת לי מכלום. מה שחשוב הוא מה המנג'ר שלי אומר לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי