ונגר: מנהל ספורטיבי זה אחד שמכוון את אוטובוס השחקנים, לא?

ארסן ונגר. יעזוב בקרוב
ארסן ונגר. יעזוב בקרוב | צילום: gettyimages

ארסנל תתארח ברביעי (21:45, ספורט1) אצל סאות'המפטון, המנג'ר זועם על הכוונה להצניח עליו איש מקצוע מלמעלה

(גודל טקסט)
"אני לא יודע מה זה דירקטור בכדורגל, אלא אם כן אתם מתכוונים לבחור שמכוון את האוטובוס של השחקנים ימינה או שמאלה", כך ענה ארסן ונגר בציניות לשאלה על כוונת הנהלת ארסנל למנות לו מנהל ספורטיבי וחשף עוד יותר את המתח בינו לראשי המועדון. הצרפתי חתם את דבריו בהצהרה:  "כל עוד אני המנג'ר לא יהיה תפקיד כזה ורק אני אחליט מה קורה בתחום הטכני". שמו של מיכאל צורק, המנהל הספורטיבי של דורטמונד, כבר הוזכר בהקשר של התותחנים.


ארסנל תשחק ברביעי (21:45, שידור ישיר בספורט1) את סאות'המפטון וניצחון יעלה אותה למקום החמישי וישאיר לה  סיכוי לזכות בכרטיט לליגת האלופות, אבל ונגר לא מתרגש. "כיום ארסנל הוא מועדון חזק וכלכלית וההשפעה על אי הופעה בליגת האלופות היא קטנה יותר. זה יכול להשפיע אם אתה לא שם תקופה ארוכה", אמר הצרפתי. אלא שלמרות דבריו הנחרצים ברור שכרטיס לליגה האירופית בלבד יאיץ את המהלכים של מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס לעזוב את התותחנים.


צלם

אלכסיס לא ימשיך בלי השתתפות בליגת האלופות. צילום: Getty


על קלוד פואל, מנג'ר סאות'המפטון אותו אימן במונאקו: "קלוד עושה עבודה טובה. הקדושים תמיד לקחו את היוזמה במשחקים נגד הגדולות. לורן קוסיילני בספק למשחק, גם גרניט ג'אקה פצוע אבל הוא יכלל בסגל אליו צפוי לחזור לוקאס פרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי