אביו של פול פוגבה הלך לעולמו בגיל 79

פוגבה
פוגבה | צילום: Gettyimages

אביהם של שלושת הכדורגלנים נכנע למחלה ממנה סבל תקופה ארוכה. בעבר סיפר: "אימנתי קבוצות נוער כדי שהבן שלי פול יוכל לשחק כדורגל כבר מגיל 4"

(גודל טקסט)
 אביו של פול פוגבה הלך לעולמו אתמול כשהוא בן 79, כך אישרה משפחתו של קשר מנצ'סטר יונייטד לעיתון "לה פריזיאן".


פאסו אנטואן פוגבה היה חולה זמן רב ונלחם במחלתו, אולם בסופו של דבר נכנע. במארס העלה פול תמונה שלו ושל אביו חוגגים עם עוגת יום ההולדת ה-79 של האב בבית החולים בו היה מאושפז וכתב: "יום הולדת שמח אבא. אני מרגיש מבורך שאני הבן שלך".

 

Bon anniversaire mon cher Papou, je suis fier d'être ton fils Happy birthday dear Dad, I feel blessed to be your son #pogdaddy #fighter #pogbance

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on



לפול כידוע יש שני אחים, פלורנטין המשחק כבלם בסט. אטיין – והשניים אף נפגשו העונה אחד נגד השני בליגה האירופית – ואת מתיאס, כדורגלן גם הוא. אחיו מייצגים את גינאה, שם נולדו ובגיל צעיר במיוחד עברו לצרפת. ביורו האחרון נראה אביו של פוגבה מעודד את פול ששיחק בנבחרת צרפת ביחד עם אחיו ביציע. 


האב היה כדורגלן בעצמו והחל לשחק בצרפת ולאחר מכן לאמן במקום בו גר, רואיסי אנ-ברי. בראיון ל"טלגראף" ב-2016 סיפר האב: "נאלצתי לשחק כדורגל בקבוצות ברמה נמוכה ממה שרציתי. המטרה שלי הייתה שבניי ישחקו ברמה יותר גבוהה כדורגל מקצועי. היה להם קשה מאוד כילדים, אבל כל אחד למד להיאבק לבדו ולעמוד על שלו והאושר שלי היה לראות אותם הופכים לכדורגלנים ברמות הכי גבוהות. אימנתי נוער כדי להרוויח כסף וכדי שהבן שלי פול יוכל לשחק כבר מגיל ארבע". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי