"שכרו של קונטה ישודרג. גרייזמן ולוקאקו על הכוונת"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

בשורות האלופה הטרייה חושבים על העונה הבאה ועל פי "הסאנדיי טלגרף" אברמוביץ' יפתח את הארנק

(גודל טקסט)

 צ'לסי, שזכתה באליפות אנגליה ביום שישי האחרון, חושבת בגדול לקראת העונה הבאה. על פי "הסאנדיי טלגראף" הבעלים רומן אברמוביץ' לא רוצה שאנטוניו קונטה יברח לאינטר או קבוצה אחרת וישדרג את המשכורת שלו. 

קונטה הרוויח "רק" 6.5 מיליון ליש"ט – השכר הכי נמוך מבין ששת המנג'רים במקומות הראשונים בפרמייר-ליג. האיטלקי עשוי לקבל את החוזה הכי שמן כמנג'ר צ'לסי אי פעם. אינטר כבר הציעה לו שכר של 12.5 מיליון ליש"ט, יותר מפי שניים ממה שהוא מרוויח כיום.  המאמן נשאל האם הוא בטוח שיישאר בצ'לסי ואמר: "כן, כן. התחלנו לעשות את העבודה שלנו ואנחנו יכולים עוד להשתפר עונה הבאה. אנחנו עובדים רק תשעה חודשים ביחד ואם נמשיך לעבוד השחקנים האלה יכולים להשתפר בגדול". 

האיטלקי רוצה להישאר אז, אבל להרוויח יותר ממה שקיבל ז'וזה מוריניו לפי עונה אצל הבלוז – 7.5 מיליון ליש"ט. פרנק לאמפרד התייחס לסוגיה: "אני בטוח שצ'לסי תשכנע את קונטה להישאר למרות ההצעה של אינטר. אם אתה רוצה להגיע להישגים אתה חייב להשאיר גם כוכבי על כמו הזאר וקוסטה במועדון". 

בנוסף, על פי הפרסום, קונטה יקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש ובין היתר השמות שהועלו הם של רומלו לוקאקו ואנטואן גרייזמן. האיטלקי רוצה להרחיב את הסגל לעונה הבאה כדי שיוכלו לזכות באלופות וכמו כן לנווט בין שיטת הבלמים לשיטה התקפית יותר עם ארבעה בהגנה ושני חלוצים.

שם נוסף שהוזכר הוא של בלם סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק, אף על פי שמנג'ר הסיינטס, קלאוד פואל, טען שהוא נשאר עוד עונה. גם שמו של קשר מונאקו טימו באקיוקו עלה. מי שצפויים לעזוב הם ג'ון טרי, נייתן אקה (שלא רוצה לשבת על הספסל) והשוער השני אסמיר בגוביץ'. עתידו של דייגו קוסטה לא ברור והוא עשוי לעבור לסין. 


צ'לסי מנהלת מו"מ לפתיחת החוזה של אדן הזאר כדי שלא יעזוב ויחתום על חוזה חדש בו ירוויח 300 אלף ליש"ט לשבוע. ראשי הקבוצה נפגשו עם השחקן ונציגיו אמרו לו: "אל תעבור לריאל מדריד. אתה יכול להגיע לכל ההישגים שאתה רוצה גם בצ'לסי". הבלגי אותת שהוא שוקל לחיוב את דבריהם אחרי שאמר בראיון: "אני יכול לזכות בכדור הזהב גם אם אשאר בצ'לסי". 





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי