רק רשת: מרטנס נשאר בנאפולי, פרינס-בואטנג בלאס פלמאס

מרטנס
מרטנס | צילום: Gettyimages

וגם: גארי קגלמאכר מפרגן לאקסית, אוהד סן אנטוניו הלך רחוק אחרי הפגיעה של לנארד, גריזמן מתבדח או רומז על שינוי ושחקני מכבי אשדוד ביקרו באופקים

(גודל טקסט)
23:50: ורונה עלתה בחזרה לליגה הראשונה באיטליה
ורונה הייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח את חזרתה לסרייה א' בתום שנה אחת בלבד, והיא עשתה זאת הערב (חמישי) כשסיימה ב-0:0 בחוץ אצל צ'זנה במחזור סיום העונה. מי שתיאלץ להתמודד בפלייאוף היא פרוזינונה, שסיימה בהפרש שערים פחות טוב משל ורונה.


19:30: באיטליה מדווחים שמרטנס יישאר בנאפולי
העיתונאי ג'נלוקה די מארציו פרסם היום כי נאפולי סיכמה עם הכוכב הבלגי דריס מרטנס על הארכת חוזהו עד 2022, אולם מה שמעניין הוא סעיף השחרור בחוזה.


מרטנס, שרושם עונת שיא בקריירה עם 25 שערי ליגה ועוד 5 בליגת האלופות, הפך ללהיט של הקבוצה בגיל 30, לאחר שבשלוש השנים הקודמות ביחד כבש 22 שערי ליגה ו-9 בליגה האירופית, יוכל לעזוב בקיץ 3028 תמורת 30 מיליון יורו בלבד, זאת לאור העובדה כי יהיה כבר בן 31.





17:40: גארי קגלמאכר מפרגן לאקסית על האליפות
בקיץ האחרון צירפה מכבי חיפה את האורוגוואי גארי קגלמאכר, בעברו במונאקו ומשם הכיר אותו המנהל המקצועי תור כריסטיאן קרלסן שעבד גם הוא בנסיכות. האחרון כידוע מסיים בימים אלו את עבודתו בכרמל, אבל קגלמאכר נמצא בתכניות של גיא לוזון ויישאר בירוק גם בעונה הבאה.


לכבוד האליפות של מונאקו, כתב קגלמאגר: "ברכות למונאקו על הזכייה. שמחתי מאוד לקחת חלק בפרויקט לפני ארבע שנים, כשהקבוצה החלה את הקאמבק ושבה לליגה הראשונה. זה דבר שתמיד יישאר בלבי".


Félicitations @AS_Monaco pour ce trophée remporté!
Felicitaciones por el título @AS_Monaco!!! #Congratulations#Champions#Ligue1pic.twitter.com/TKKnLT3AZi

— Gary Kagelmacher (@GaryKagelmacher) May 18, 2017


17:30: אלי רבי מונה למאמן אליצור רמלה
אליצור רמלה, העולה החדשה לליגת העל, מינתה למאמן הקבוצה את אלי רבי – שתהיה זו קדנציה שנייה שלו בקבוצה. בשלוש השנים הראשונות שלו ברמלה, רבי זכה בשני דאבלים והגיע עד חצי גמר גביע אירופי. רק השבוע הוא מונה במקביל למאמן נבחרת הנערות.


16:50: קווין פרינס בואטנג האריך חוזה בלאס פלמאס
בקיץ שעבר הפתיעה לאס פלמאס כשהודיעה על צירופו של הקשר הגנאי קווין פרינס בואטנג, שמילאן החליטה על פרידה ממנו לפני כן, והקשר שהפך לסיפור הצלחה בספרד הודיע היום על הארכת חוזהו עד 2020.


לא מן הנמנע כי לצדו ימשיך גם חסה רודריגס, הקשר שהושאל מפ.ס.ז' בינואר האחרון. אקס ריאל מדריד סיפר כי הדבר תלוי בקבוצתו הצרפתית, שטרם הודיעה לו על תכניותיה לגביו לעונה הבאה.

Happy to keep wearing the shirt of @udlaspalmasoficial #2020 #prince7pic.twitter.com/IbaHqgOAmZ

— Kevin-Prince Boateng (@KPBofficial) May 18, 2017


16:00: ויטור פבראני שוחרר מברצלונה

זוכרים את ויטור פבראני, הסנטר הברזילאי שהגיע ביולי 2015 למכבי תל אביב ושוחרר כבר בנובמבר של אותה שנה? מאז הוא עבר במורסיה ובברצלונה, שהיום הודיעה על שחרורו.


פבראני רשם העונה 9 משחקים ביורוליג במדי הקטאלונים והעמיד ממוצעים של  7.7 נקודות למשחק ב-63.2 אחוז מהשדה, קטף 4.2 כדורים חוזרים ומסר 0.6 אסיסטים בלבד בממוצע. בליגה הוא זכה ל-15 משחקים ב-21 נקודות בממוצע.
  

Acuerdo para la desvinculación de Vitor Faverani con el @FCBbasket

https://t.co/oiPyVTa5gcpic.twitter.com/i27iwetpnF

— FCB Basket (@FCBbasket) May 18, 2017

14:10: שחקני מכבי אשדוד ביקרו באופקים

שחקני מכבי אשדוד/באר טוביה ביקרו באופקים שם חיכו להם 400 תלמידים מבתי הספר השונים בעיר. במשחק שנערך ניצחו הדולפינים 24:25 מסל ניצחון בשנייה האחרונה של ג'ייק כהן. לאחר המשחק חילקו שחקני אשדוד גלויות חתומות והצטלמו עם התלמידים. "גם אחרי כל כך הרבה פעילויות למען הקהילה שעשיתי באופן אישי במשך השנים, זה עדיין כיף להגיע למקומות האלו ולראות את כל הילדים שמחים ומתרגשים", סיכם את האירוע המאמן מאיר טפירו.

 

שחקני מכבי אשדוד בביקור באופקים. צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה


12:40: דורטמונד מתלבשת

בורוסיה דורטמונד אולי תסיים את העונה הקרובה עם תואר אבל בינתיים חשפה את התלבושת החדשה לעונה הבאה.


OFFICIAL: Borussia Dortmund's PUMA home kit for the 2017/18 season. pic.twitter.com/MBzDMV9FEq

— Squawka News (@SquawkaNews) May 18, 2017




12:30: משחק בליגה השבדית

חשד להטיית משחק בשבדיה. ההתאחדות השבדית דחתה את המשחק בין AIK סולנה לגטבורג לאחר שהמנהל הספורטיבי, מאטס גרן, גילה שמישהו פנה לשוער הקבוצה וביקש ממנו למכור את המשחק ולהטות את תוצאת המשחק. לפי הודעת המשטרה שחקן של סולנה קיבל הצעה כספית גבוהה מלווה באיומים כדי למכור את המשחק.


10:43: אוהד סן אנטוניו תבע את פאצ'וליה
מלחמה עד הסוף. אחרי שגולדן סטייט רמסה את סן אנטוניו ללא קוואיי לנארד, החליט אוהד הספרס לעשות מעשה. הפורוורד הגיאורגי הוותיק זאזה פאצ'וליה נתבע על ידי אוהד שכתב: "הוא הרס את הסיכויים לתחרויות. הערך של הכרטיסים שנרכשו לפני הסדרה, ירד". גם הווריירס עצמם נתבעו.


10:35: גרייזמן מכחיש עזיבה

כוכב אתלטיקו מדריד אנטואן גרייזמן שהוזכר כמי שכבר סגור במנצ'סטר יונייטד אמר בתוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל לארגוארו" של "קאדנה סר" שיעזוב את אתלטיקו מדריד רק ל-NBA: "רק אם אוכל לשחק לצידו של דריק רוז אעזוב". האם הוא התבדח?



10:30: מוריניו מבקש הרגעה בנושא דה חאה
ז'וזה מוריניו סרב להודות אחרי ה-0:0 עם סאות'מהפטון, שדויד דה חאה ייפרד ממנצ'סטר יונייטד: "הוא שוער ברמה עולמית וברור שאנחנו רוצים לשמור אותו אצלנו".


Jose Mourinho on David de Gea: "He is top in the world and obviously we want to keep the top in the world." https://t.co/rDwJhTF9aPpic.twitter.com/VWVu8l6F9O

— Sky Football ⚽️ (@SkyFootball) May 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי