ארסן ונגר לקראת גמר הגביע: גם אם אעזוב את ארסנל לא אפרוש

ונגר. שופע מחמאות
ונגר. שופע מחמאות | צילום: Gettyimages

מנג'ר התותחנים דיבר לפני המשחק נגד צ'לסי בשבת (19:15, ספורט1): "הדבר האחרון שחשוב כרגע הוא אני". סאנצ'ס כשיר, מרטסאקר והולדינג עשויים להפתיע בהרכב

(גודל טקסט)

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר קיים מסיבת עיתונאים לקראת גמר הגביע האנגלי מול צ'לסי בשבת (19:15, ספורט1) ואמר בין היתר: "גם אם זה יהיה המשחק האחרון שלי, אני מתכוון להישאר בכדורגל. אני לא יודע אם זאת תהיה הפעם האחרונה שלי כמנג'ר ארסנל".


לשאלה האם הנפת הגביע האנגלי תהיה הדרך הכי טובה שלו לעזוב את התותחנים הגיב: "אני רוצה לנצח ולהצליח עבור המועדון שלי. לא מדובר בי, למרות שזו תהיה זכיה שביעית בגביע ושיא עבורי, מדובר בניצחון של כל הקבוצה. השחקנים באמת רוצים לזכות במשהו והקבוצה התמודדה מצוין עם המצב בחודשיים האחרונים. זו תהיה זכיה גדולה אם נניף, הדבר האחרון שמעניין אותי במשחק הזה הוא אני".
 


ארסנל בבעיה קשה למשחק בעיקר בהגנה. לורן קוסיילני מורחק, גבריאל לא ישחק בגלל פציעה והוא בחוץ בין שישה לשמונה שבועות, שקודראן מוסטפטי בספק בגלל מחלה ולא התאמן עדיין. ונגר הבטיח לעומת זאת שאלכסיס סאנצ'ס יהיה כשיר למשחק. פר מרטסאקר עשוי לפתוח לראשונה אחרי יותר משנה וייתכן שגם רוב הולדינג בן ה-21, שרשם תשע הופעות בפרמיירליג, ישחק.

"You want to keep players like Alexis and end all the speculation that could happen" https://t.co/LU3Tw7vZeY

— Arsenal FC (@Arsenal) May 24, 2017

על אלכסיס אמר ונגר: "הוא בסדר, אבל צריך לעבור כמה בדיקות. אני מכיר אותו ואת האופי שלו ואני בטוח שהוא ישחק. הוא יעשה הכל להיות כשיר בשבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי