ונגר ייפגש עם ראשי ארסנל, נוטה לחתום לשנתיים

ארסן ונגר
ארסן ונגר | צילום: Gettyimages

הצרפתי רוצה גיבוי מלא מהנהלת התותחנים אחרי הזכייה בגביע כתנאי לעתידו במועדון. הכרזה תצא ביום רביעי

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 בגמר הגביע האנגלי, ארסן ונגר ייפגש מחר (שלישי) עם ראשי ארסנל במטרה להגיע להחלטה לגבי עתידו בלונדון ולסיים את הסאגה.

ההנהלה שכוללת בין השאר את איבן גאזידיס, סר צ'יפס קסוויק, סטן קרונקי ובנו ג'וש ייפגשו מחר עם המנג'ר הצרפתי שנוטה להמשיך בתפקידו בתנאי שיקבל מהם תמיכה מלאה. בנוסף, ונגר ירצה לשמוע מראשי המועדון שאין להם ספקות לגביו אחרי שסיים את העונה עם תואר ומקווה שההחלטה תתקבל על סמך יכולת ולא על סמך מה שפופולארי.

"המצגת הטובה ביותר שאני יכול להראות זה גמר הגביע", אמר המנג'ר אחרי המשחק. "אנחנו חיים בחברה שתמיד רוצה שינוי, אבל בסופו של דבר כדורגל מבוסס על קבלת החלטות נכונה ולא על סמך מה שאנשים רוצים. ההנהלה תחליט מי יוביל את המועדון בעתיד ולפי זה אקבל החלטה. אם האוהדים לא רוצים אותי במועדון אני יכול להסכים עם זה, אבל בסופו של דבר לתמוך בקבוצה זה הכי בסיסי".


ונגר. הגביע יבטיח לו שנתיים נוספות בארסנל? (Gettyimages)

ונגר שלא מעוניין לעבוד תחת מנהל מקצועי הגיע לפשרה עם ראשי המועדון לפיה יגדיל את הצוות המקצועי, בתנאי שתמיד תהיה לו את המילה האחרונה בחדר ההלבשה. אם תושג הסכמה עם הנהלת ארסנל, הצרפתי שהגיע ללונדון ב-1996 יחתום לשנתיים נוספות במועדון והכרזה תצא על כך ביום רביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי