אנטואן גריזמן: "הכל תלוי כעת בנשיא אתלטיקו מדריד"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyiamges

בתקשורת האנגלית משוכנעים שהחלוץ הצרפתי יעבור למנצ'סטר יונייטד תמורת 100 מיליון יורו, השחקן הבהיר בראיון: "הסוכנים שלי בשיחות עם ראשי הקבוצה, נראה איך זה יתקדם"

(גודל טקסט)

 אנטואן גריזמן מפזר מספר שבועות רמזים לגבי עתידו. בראיון בצרפת הוא סיפר שלהערכתו ישנם "60 אחוזים שאעבור למנצ'סטר יונייוטד", לאחר מכן סיפר כי טרם החליט אם בכוונתו לעזוב את אתלטיקו מדריד וכעת הוא התראיין בנושא פעם נוספת, במהלך שהותו עם נבחרת צרפת, ורמז פעם נוספת כי בעונה הבאה הוא יהיה ככל הנראה בפרמייר-ליג.

"טוב לי בקבוצה, אבל במהלך הקיץ יוכרע עתידי באתלטיקו", אמר גריזמן בן ה-26, "הסוכנים שלי בשיחות עם ראשי הקבוצה ונראה מה יהיה. שוחחתי עם המאמן (דייגו סימאונה) ועם קוקה וגודין, אבל הכל בידיים של נשיא המועדון. נראה איך זה יתקדם".

בחוזהו של גריסמן סעיף שחרור על סך 100 מיליון יורו, אותו מתכוונת מנצ'סטר יונייטד לממש לפי כל ההערכות בחודשים האחרונים, אולם נשיא אתלטיקו אנריקה סרסו אמר בנושא: "אני לא חושב שיש קבוצה שתשלם עליו 100 מיליון יורו. לא הייתה שום פנייה מיונייטד ואף קבוצה אחרת לא הציעה לשלם את סעיף השחרור שלו. במצב הנוכחי הוא נשאר כאן, יש לו חוזה עד 2021. הוא מעולם לא ביקש לעזוב".


גריזמן. בעונה הבאה הוא ככל הנראה באולד טראפורד (Gettyimages)

התקשורת האנגלית משוכנעת שהעסקה תושלם לאחר משחקי נבחרת צרפת במוקדמות מונדיאל 2018 בעוד כעשרה ימים. פורסם כי יו"ר השדים האדומים אד וודוורד כבר סיכם עם סוכנו של גריזמן את כל תנאי החלוץ בקבוצה וכי רק חסרה ההצעה הפורמלית על סך 100 מיליון יורו, בהתאם לסעיף השחרור. ביממה האחרונה אף פורסם בספרד שגריזמן ביקש רשמית לעזוב את אתלטיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי