לוקאקו: כשפוגבה חתם ביונייטד, זה עורר גם אצלי משהו

לוקאקו
לוקאקו | Gettimages

הבלגי מתאקלם באולד טראפורד: "פוגבה הוא חבר ושכן, הסביר לי הכל על המועדון". הצרפתי עשוי לצאת להשאלה ברומא כמחליף של סלאח. וגם: העקיצה של מוריניו

(גודל טקסט)

רומלו לוקאקו מתרגל למדים החדשים שלו במנצ'סטר יונייטד. הבלגי הענק שחתם עבור 75 מיליון ליש"ט אצל השדים האדומים הצטרף יחד עם חברו הקרוב פול פוגבה לאימונים ונראה מרוצה למדי במדים האדומים.

לוקאקו סיפר בראיון לאתר הרשמי של המועדון: "פוגבה הוא אחד החברים הכי טובים שלי וגם שכן שלטי. אנחנו בקשר יומי והוא הסביר לי איך הדברים במועדון זה. כשראיתי שהוא חתם ביונייטד זה עורר בי משהו ואמרתי שאם יום אחד תהיה לי הזדמנות להיות כאן, לא אסרב".

לוקאקו התקשר על פי דיווחים בהתלהבות לאימו וסיפר לה: "סוף סוף אשחק באלופות". החלוץ הבלגי הבטיח קודם לכן לאימו שישחק בליגת האלופות ועתיד להגשים את הנבואה.

כהרגלו ז'וזה מוריניו בחר לעקוץ את צ'לסי שזרקה אותו ואמר לפי ה"מירור": "זה רק טבעי שלוקאקו בחר במנצ'סטר יונייטד, כי הוא רוצה להתקדם ולהתפתח ולכן רצה ללכת לקבוצה הכי טובה באנגליה".

בינתיים, באנגליה מדווח כי מי שעשוי לשלם את המחיר הוא אנתוני מרסיאל. הצרפתי עשוי על פי ה"סאן" לעבור בעונת השאלה לרומא באיטליה שם הוא יכול לשמש כמחליף למוחמד סלאח שחתם בליברפול.


מרסיאל, הדרך לרומא קצרה? (AFP)

המאמן החדש של הג'אלורוסי, אוסביו די פרנצ'סקו מעוניין מאוד במרסיאל אך יחד עם זאת, יש מי שגורס שז'וזה מוריניו בונה על הצרפתי והעונה יתן לו חלק נכבד במשחקים כבר מתחילת הדרך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי