ביטון ועוד 8: תשעה קשרים מתמודדים על שלוש חולצות הרכב בסלטיק

ביטון
ביטון | צילום: Gettyimages

הקשר הישראלי נמצא בסיטואציה לא בריאה אצל אלופת סקוטלנד, וברנדן רוג'רס יהיה חייב לנהל את הסגל העמוס בצורה חכמה. מנגד אומרים בסקוטלנד: "עדיף יותר מדי שחקנים ממעט"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

העיתון הסקוטי "דיילי רקורד" כתב שסלטיק הגיעה למצב שאין כמעט באף קבוצה אחרת בו יש לה תשעה שחקנים בקישור שיכולים להתחרות רק על שלוש חולצות הרכב (ניר ביטון אחד מהם כמובן).


הגעתו של הרכש החדש הצרפתי אוליביה אנצ'אם, והשחקן שהיה מושאל לאיפסוויץ' בעונה שעברה קונדאיי בניו, העלו את מצבת הקשרים שיכולים לשחק בסלטיק לתשעה. מצב לא בריא כמעט לאף שחקן. העיתון עדכן שסלטיק צריכה קשרים רבים כדי להצליח גם בליגת האלופות וגם בליגה העונה, אבל הדבר יוצר תחרות קשה בין השחקנים. בניו שהיה צריך להיות מושאל הרשים במשחק הידידות והתוכניות להשאילו בוטלו. כעת גם בן ה-19 מזימבבוואה יקבל צ'אנס להרשים.
 

תשעת השחקנים הם הקפטן סקוט בראון, סטיוארט ארמסטרונג, קאלום מקרגור, ניר ביטון, טום רוגיץ', אבואה קואסי, ליאם הנדרסון. שחקן הקבוצה לשעבר, בילי סטארק, אמר לעיתון: "יותר מדי שחקנים טוב יותר ממעט מדי. הדרך בה רוג'רס רוצה שלסטיק תשחק מחייבת שיהיו לו הרבה קשרים. הוא רוצה שהקבוצה תלחץ גבוה בשטח של היריבה ותשחק מהר, זה מחייב כושר גבוה מהשחקנים כך שתחלופה ביניהם תהיה פיתרון טוב".


בתוך כך פתחה סלטיק במו"מ עם ק.פ.ר מהצ'מפיונשיפ האנגלית כדי לרכוש את מגן טוטנהאם לשעבר סטיב קאולקר, ששיחק תחת רוג'רס בסוונזי.


ניר ביטון. ימצא את מקומו אצל רוג'רס?

ניר ביטון. ימצא את מקומו אצל רוג'רס?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי