צפו בתקציר: ארסנל גברה על באיירן מינכן 2:3 בפנדלים

לבנדובסקי
לבנדובסקי | aaaaaa

אייוובי כבש בדקה ה-94 ושלח את המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה בו ניצחו התותחנים. לבנדובסקי כבש ראשון, 64 דקות לחאמס. 0:2 לליברפול על פאלאס, שער לסולאנקה. התקצירים בפנים

(גודל טקסט)
הקבוצות הבכירות באירופה ממשיכות בהכנות לעונה החדשה בשלל משחקי הכנה במזרח הרחוק. ארסנל חילצה 1:1 מבאיירן מינכן בגביע האלופות ואילו בטורניר הפרמייר-ליג בהונג קונג, לסטר גברה בפנדלים על ווסט ברומיץ' ותפגוש את ליברפול שניצחה את קריסטל פאלאס 0:2.




באיירן מינכן – ארסנל 1:1 (3:2 בפנדלים)

אחרי ה-2:10 בסיכום שני משחקי שמינית גמר האלופות אשתקד, נפגשו שתי הקבוצות לראשונה והפעם התוצאה היתה מאוזנת יותר כיאה לפתיחת עונה חדשה. בדקה התשיעית רוברט לבנדובסקי העניק יתרון לאנצ'לוטי בפנדל לאחר שחואן ברנאט הוכשל ברחבה. ארסנל חילצה שוויון ממש בתוספת הזמן כשאלכס אייוובי איזן ל-1:1 והקבוצות ניגשו לדו קרב מהנקודה הלבנה. הרכש המסקרן של הבווארים, חאמס רודריגס, פתח בהרכב ורשם 64 דקות. 


בדו קרב הפנדלים, שוער ארסנל אמי מרטינס עצר פעמיים וסידר לתותחנים 2:3. ארון ראמזי, נאצ'ו מונראל ואלכס איוובי כבשו לארסנל, בעוד מוחמד אלנני החמיץ. מאטס הומלס וקינגסלי קומאן כבשו לבאיירן. ברנאט החמיץ את הפנדל המכריע עבור באיירן כשלפניו החמיצו דויד אלאבה ורנאטו סאנצ'ס. 


ליברפול – קריסטל פאלאס 0:2

המייטירדס השיגו ניצחון ויפגשו בשבת את לסטר בגמר. יורגן קלופ פתח בהרכב חזק אך רק המחליפים עשו את ההבדל. דומיניק סולאנקה, הרכש מצ'לסי כבש ראשון בדקה ה-61 אחרי בישול של דיבוק אוריגי. הבלגי השלים בדקה ה-79. לחצו כאן לצפייה בתקציר המשחק



סולאנקה חוגג, שער בכורה (ליברפול, רשמי)


לסטר – ווסט ברומיץ' 1:1 (6:7 בפנדלים)

גביע הפרמייר-ליג באסיה נערך בהשתתפות ארבע קבוצות מהליגה האנגלית. אלופת אנגליה לפני שנתיים השיגה מקום בגמר לאחר שגברה בפנדלים על הבאגיס. הרכש מסאות'המפטון, ג'יי רודריגס העניק יתרון לחבורה של טוני פיוליס בדקה ה-10 אחרי בישול של מאט פיליפס, אך ריאד מאחרז שצפוי לעזוב איזן בדקה ה-24. בדו-קרב הפנדלים לאחר שש בעיטות מדויקות של כל קבוצה, סם פילדס החמיץ עבור הבאגיס ומארק אולברייטון ניצח את ההתמודדות.



ג'יי רודריגס חוגג, שער שלא הספיק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי