חשש במנצ'סטר סיטי מתלונתה של מונאקו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

באנגליה מדווחים שהתכולים ככל הנראה פנו לאמבפה מאחורי גבם של הצרפתים, ופיפ"א עשויה להעניש את המועדון. הקבוצות עדיין מנהלות מו"מ על מנדי

(גודל טקסט)

בעקבות החלטת מונאקו להתלונן בפני פיפ"א על קבוצות שניסו לא כחוק לנהל משא ומתן עם קיליאן אמבפה, למרות שהוא תחת חוזה, במנצ'סטר סיטי חוששים שהמועדון יהיה אחד הקורבנות של תלונה זו.

"סקיי ספורט" מדווח שהקבוצות אליהן מונאקו התכוונה בהודעה אמש (חמישי) הן מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן. ריאל מדריד, ארסנל וליברפול, שגם כן ניסו לצרף את החלוץ, פנו קודם לכן אל המועדון מהנסיכות הצרפתית. מנגד, סיטי ופ.ס.ז' פנו ישירות אל אמבפה מאחורי גבה של מונאקו.

ארסן ונגר אמר בקשר לאמבפה שהוא אחד השחקנים הבודדים בעולם שנפרש בפניו שטיח אדום כמעט בכל קבוצה: "הוא יכול לבחור לאיזה קבוצה הוא רוצה ללכת, אין הרבה שחקנים כאלה בעולם".

כזכור, מונאקו פרסמה הודעה רשמית בה נכתב שהמועדון מזהיר קבוצות אירופיות שפנו באופן לא חוקי לשחקן תחת חוזה, ואף הקבוצה עשויה להתלונן בפני פיפ"א וההתאחדות הצרפתית על הפרת החוק.

בנג'מין מנדי. ישבור את שיא העברות של סיטי? (טוויטר)
בנג'מין מנדי. ישבור את שיא העברות של סיטי? (טוויטר)

בתוך כך, סיטי ומונאקו ממשיכות לנהל משא ומתן על בנג'מין מנדי, לאחר שהצרפתים כבר מכרו לאנגלים את ברנרדו סילבה.. המועדון הצרפתי דחה אתמול הצעה שלישית על השחקן בסך 52.5 מיליון יורו, אך ב"לאקיפ" טוענים שהעברה תצא לפועל ותהיה יקרה יותר מ-57 מיליון יורו שהתכולים שילמו על קייל ווקר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי