מוריניו: מבטיח שדה חאה נשאר ביונייטד, הוא מחוייב

גם הוא מתרגש. דה חאה
גם הוא מתרגש. דה חאה | צילום: gettyimages

הפורטוגלי הצהיר לפני ריאל (00:00, ספורט1): "אסור לעצור שחקן שרוצה לעזוב, אבל הוא מאושר כאן". לגבי בייל: "חבל לדבר על זה, זו לא אופציה". רוחו לא צפוי לחזור לפני ינואר 2018, מאטה יאריך חוזה?

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד ריאל מדריד הלילה (ראשון, 00:00, ספורט1). הפורטוגלי התייחס לעתידו של דויד דה חאה כשאמר: "אני יכול להבטיח שהוא לא יעזוב את יונייטד העונה. ההרגשה שלי שיהיה לו קשה מאוד לעזוב. הוא בחור מאוד הגון וישר. תמיד חשבתי שאם שחקן רוצה לעזוב אני לא אוהב לעצור אותו, כי אתה לא מוציא מהם את מה שאתה מצפה מהם. אני רואה שהוא מאושר איתנו ועובד חזק יותר מאי פעם".

המפגש עם גארת' בייל שמוזכר כאופציה: "זה ברור לנו שבייל אוהב את ריאל מדריד ואת האתגר לשחק בה ואת המעמד שלו בקבוצה. זו משימה בלתי אפשרית כמו כריסטיאנו רונאלדו. הוא בקבוצה שנמצאת עכשיו בכושר טוב ומעמד נהדר ואף פעם לא הרגשתי רצון מצידו לעזוב אז למה לבזבז על כך אנרגיה?".

אנדר הררה החמיא אף הוא לדה חאה: "הוא שוער שמביא נקודות לקבוצה ואני רוצה שימשיך אצלנו. הוא חבר ושוער פנטסטי".

בתוך כך, פורסם שחואן מאטה רוצה חוזה חדש מאחר והחוזה שלו מתסיים בקיץ הקרוב ב-2018 והוא רוצה לדעת מה עתידו. ליונייטד יש אופציה להאריך את חוזהו עד 2019 כך שבקבוצה לא ממהרים להחתים אותו.

הבשורות הרעות מגיעות מכיוונו של מרכוס רוחו. הארגנטינאי לא צפוי לחזור לשחק לפני ינואר 2018 בשל הפציעה החמורה בברך. "אין סיכוי שיחזור לתחילת העונה בפרמייר-ליג", אמר מוריניו. "הוא יהיה איתנו בחזרה בדצמבר או בינואר".


חבל על האנרגיות, בייל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי