מוסלמי ומתחת לגיל: כך ברח הפרס מלוקאקו וראשפורד

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

היינקן נאלצה לבחור במחטריאן כשחקן מצטיין ב-0:2 של יונייטד על סיטי לאחר ששני החלוצים לא היו יכולים להצטלם עם אלכוהול. פוגבה: "זלאטן עדיין המנהיג שלנו"

(גודל טקסט)

"הסאן" חשף היום (רביעי) כי הנריק מחטריאן כלל לא היה אמור לקבל את פרס השחקן המצטיין ב-0:2 של מנצ'סטר יונייטד על מנצ'סטר סיטי בלילה של בין חמישי לשישי במסגרת גביע האלופות.

בירה היינקן, מארגנת המשחק, שנערך ביוסטון, ארה"ב בחרה ברומולו לוקאקו אולם הובהר לה שהחלוץ הוא מוסלמי ואינו יכול לקבל פרס או להצטלם כשנותנת החסות היא חברת אלכוהול. המארגנים ביקשו במקום את מרכוס ראשפורד, שכבש גם הוא במשחק כמו הרכש מאברטון, אלא שאז הובהר להם שהחלוץ בן ה-19 נמצא מתחת לגיל המותר לשתייה במדינת טקסט (21). 

ובעניין אחר. פול פוגבה יצא בהצהרה מעט מפתיעה לפני המשחק מול ברצלונה הלילה (02:20, שידור ישיר בספורט1) כשטען שזלאטן איברהימוביץ' הוא עדיין המנהיג למרות ששוחרר מהמועדון..

איברהימוביץ' הפצוע נמצא בעיצומו של תהליך שיקום אחרי שקרע את רצועת הברך במשחק נגד אנדרלכט בליגה האירופית באפריל ובימים אלו הוא משתמש במתקני המועדון לשיקום על אף שחוזהו הסתיים ולא חודש, כך שספק גדול אם הוא ישוב לשחק במדי השדים האדומים.

פוגבה צוטט על ידי "מנצ'סטר איבנינג ניוז": "זלאטן הוא ללא ספק מנהיג ותמיד יהיה. הוא עדיין המנהיג שלנו, למרות שרשמית הוא כבר לא חלק מהקבוצה. הגעתי לקבוצה כדי להיות יום אחד המנהיג שלה ואני לומד מאיברהימוביץ'. אני רוצה להיות כמוהו".


פוגבה וזלאטן. לצרפתי יש מודל להערצה (AFP)

לקראת המשחק נגד ברצלונה אמר הקשר: "זה יהיה מבחן טוב עבורנו. כולם יודעים שזו אחת הקבוצות הטובות בעולם. אנחנו רוצים להיות מוכנים לסופר-קאפ האירופי נגד ריאל מדריד ולתחילת הפרמייר-ליג". יונייטד עוד לא נוצחה במסע המשחקים של טרום העונה.

מנג'ר הקבוצה ז'וזה מוריניו טען במסיבת העיתונאים שסכומי הכסף המוצאים היום על שחקנים מסוכנים לענף. על אף שהפורטוגלי כבר הוציא הקיץ 120 מיליון ליש"ט הוא מצא לנכון לבקר: "מועדונים מוכנים להחתים שחקנים בשווי שלא שווה את ערכם. זאת לא בעיה שמשלמים הרבה על פוגבה או ניימאר. זאת בעיה שיש עוד מאה העברות אחרות שלא שוות את הכסף. אנחנו מדברים על סכומים של 30, 40 ו-50 מיליון בקלות רבה מדי. זה לא יהרוג את הגדולות, אבל זה מסוכן לקטנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי