בעקבות הראיון החריף: שחקני טוטנהאם מחאו כפיים לרוז

דני רוז
דני רוז | Gettimages

באנגליה מדווחים על בלאגן בחדר ההלבשה של התרנגולים ומאבק בין הכוכבים ליו"ר דניאל לוי על העלאת שכרם. מנצ'סטר יונייטד מציעה את לוק שואו כחלק מהעסקה על רוז

(גודל טקסט)

הראיון של דני רוז ב"הסאן" אמש (שישי) בו תקף את מדיניות הרכש של טוטנהאם, שלא צירפה שחקנים במהלך הקיץ, פתח תיבת פנדורה במועדון הלונדוני. כזכור, השחקן אמר: "אנחנו צריכים לקנות שחקנים שלא צריך לחפש את שמם בגוגל". לפי הדיווחים באנגליה כמה משחקני הקבוצה מחאו כפיים כשהמגן הגיע למתחם האימונים לאחר הראיון. חלקם איימו לצאת לתקשורת בעצמם.

דבריו של רוז על השכר הנמוך בקבוצה יצרו מהומה במועדון וההרגשה היא שהשחקן חצה את הקו האדום מבחינת ההנהלה. המגן נקנס במשכורת של שבועיים כיוון שהתראיין ללא אישור. באנגליה טוענים שהשחקן הספיק להתנצל.

ב"מירור" נכתב הבוקר שישנו מאבק של ממש בין כוכבי הקבוצה ליו"ר דניאל לוי בעקבות השכר הנמוך שלהם והגדיר את המצב כ"משבר של ממש". רוז משתכר רק 65 אלף ליש"ט בשבוע ויכול לקבל כפול בצ'לסי או מנצ'סטר יונייטד שמוכנות לרכוש אותו. "אני יודע מה השווי שלי ורוצה לשחק בקבוצה שמעריכה את השווי הזה".

הארי קיין והוגו לוריס מקבלים כ-100 אלף ליש"ט לשבוע, בעוד ששאר השחקנים מרוויחים פחות בצורה משמעותית. אריק דייר דורש העלאה מיידית ואף הוזכר כרוצה לעבור לקבוצה אחרת. הבלם טובי אלדרווילד מרוויח 50 אלף ליש"ט בשבוע ודורש ששכרו יושווה לזה של הארי קיין.

דני רוז. גרם לבלאגן (gettyimages)
דני רוז. גרם לבלאגן (gettyimages)

גם ב"דיילי מייל" אישרו את הסיפורים על הבעיות בחדר ההלבשה של התרנגולים והוסיפו שיונייטד מציעה את לוק שואו כחלק מהעסקה על רוז. מאמן טוטנהאם חושש לאשר את ההבאה של שואו בגלל היסטוריית הפציעות שלו ויודע שללא ווקר ורוז הקבוצה שלו תיחלש בצורה משמעותית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי