פוגבה: מסוגל לכבוש 20 שערים, מכוון לזכייה בליגת האלופות

פול פוגבה עם רומלו לוקאקו
פול פוגבה עם רומלו לוקאקו | Gettyimages

הכוכב הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד שחרר הצהרות בראיון ל"מירור": "בשנה שעברה שאלו אותי רק על תג המחיר", "אני מרגיש טוב בעמדה התקפית יותר", "אולי יתנו לי לבעוט פנדלים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה בצורה מצוינת עם 0:4 מרשים על חשבונה של ווסטהאם. אחד המצטיינים במשחק היה פול פוגבה ונראה שהשילוב בין היהלום הצרפתי לרומלו לוקאקו, ומרכוס ראשפורד יניב הרבה שערים וניצחונות עבור השדים האדומים.

הכוכב הצעיר של יונייטד העניק ראיון גלוי לב ל"מירור" והודה שירד ממנו הלחץ של תג המחיר הגבוה. "בשנה שעברה תמיד שאלו אותי רק על כסף ועל תג המחיר הגבוה שלי, עכשיו שואלים אותי על כדורגל".

העמדה הקדמית: "נגד ווסטהאם נמניה מאטיץ' התחיל מאחור ויכולתי לחשוב יותר התקפי. אני מרגיש טוב לשחק בצורה כזאת, אבל זה תלוי במה שרוצה ז'וזה מוריניו. אין ספק שמאטיץ' היה שחקן מפתח ולוקאקו כבש צמד וזה מה שרצינו כשרכשנו את שניהם. לדעתי זו הייתה התחלה מעולה למשחקי הליגה".

יכולת ההבקעה אחרי תשעה שערים בלבד בכל המסגרות בעונה שעברה: "אני חושב שאני מסוגל לכבוש העונה 20 שערים. אולי אם יתנו לי גם לבעוט פנדלים".

השיאים האישיים: "אני יכול לכבוש גם 100 שערים, אבל אם לא נשיג משהו השנה זה לא שווה. אני מתכוון גם לזכייה בליגת האלופות".

פוגבה ולוקאקו. הרבה אופטימיות (gettyimages)
פוגבה ולוקאקו. הרבה אופטימיות (gettyimages)

ההיכרות עם הפרמייר-ליג: "אני מכיר טוב יותר את הליגה ויותר טוב את הקבוצה שלי. ככל שאתה מכיר את הקבוצה טוב יותר אתה יודע גם איך לשחק איתם. נגד ווסטהאם כולם שיחקו בשיתוף פעולה מלא".

ההחלטה לחזור למנצ'סטר יונייטד: "החלום שלי היה לשחק איתם. אחרי שעזבתי לפני כמה שנים הרגשתי שהחמצתי משהו. כשעזבתי ליובנטוס הייתי קצת ילד. איטליה ביגרה אותי וחזרתי גבר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי