פוגבה ולוקאקו יובילו את יונייטד, ליברפול תתאושש?

פול פוגבה עם רומלו לוקאקו
פול פוגבה עם רומלו לוקאקו | Gettyimages

המחזור השני בפרמייר-ליג בפתח עם שבעה משחקים שייצאו לדרך (שבת, 14:30, ספורט1). השדים יגיעו לסוונסי, ליברפול מול פאלאס בלי קוטיניו, חמד עשוי לפתוח מול לסטר ו-ונגר ינסה לשחזר היסטוריה מול סטוק

(גודל טקסט)

המחזור השני בפרמייר-ליג ייצא מחר (שבת) לדרך עם שבעה משחקים, כשאת רוב תשומת הלב יתפסו מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וארסנל. תומר חמד וברייטון ינסו להשיג נקודות ראשונות.

סוונסי – מנצ'סטר יונייטד (14:30, ספורט1)
השדים האדומים יפתחו את המחזור השני כשיגיעו לאצטדיון "ליברטי" עם מומנטום נהדר מהניצחון הענק במחזור הפתיחה. שלושת הפצועים בסגל של מוריניו: אשלי יאנג, לוק שואו ומרקוס רוחו ימשיכו להעדר. גם ויקטור לינדלוף לא יכלל בסגל כדי לאפשר לו להמשיך להסתגל לכדורגל האנגלי. מי שכן צפויים לפתוח הם הצמד חמד פול פוגבה ורומאלו לוקאקו, שכיכבו במחזור הפתיחה. הרכש החדש של יונייטד, נמניה מאטיץ' אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "מצפה לנו משחק קשה מול סוונסי, יש להם מאמן מצוין. תמיד בעייתי לשחק באצטדיון שלהם." 

מנגד, הברבורים יגיעו להתמודדות מול חניכיו של מוריניו פרננדו יורנטה, שעדיין פצוע. חלוץ הנבחרת הצעירה של אנגליה, תמי אברהם, צפוי לערוך בכורה. מאמנה של סוונסי, פול קלמנט, אמר לקראת המשחק: "זה אתגר גדול להחליף את סיגורדסון, אני מקווה שנוכל להביא מחליפים ראויים. אני מבטיח לאוהדים שכל אחד מהשחקנים ייתן את כולו עבורכם ועבור הקבוצה".

ליברפול – קריסטל פאלאס (17:00, ספורט2)
המייטירדס ישחקו באנפילד לראשונה העונה, וינסו להשיג ניצחון ראשון באנגליה. סאגת פיליפה קוטיניו עוד לא נגמרה ויהיה מעניין לראות כיצד הנושא ישפיע על יורגן קלופ וחניכיו. הניצחון חוץ בפלייאוף ליגת האלופות מול הופנהיים אמור לספק רוח גבית לליברפול,כשמוחמד סאלח, סאידו מאנה ורוברטו פירמינו ימשיכו להוביל את חוד ההתקפה.

לעומת זאת, פרנק דה בור וחניכיו יגיעו למשחק החוץ הקשה לאחר תבוסה קשה במחזור הפתיחה וייאלצו להסתדר ללא ווילפרד זאהה וקונור וויקהאם בעקבות פציעות. כרסיטאן בנטקה הבלגי יפתח צפוי לשחק כחלוץ יחיד.

שחקני ליברפול. מקווים לחגוג ניצחון ביתי (gettyimages)
שחקני ליברפול. מקווים לחגוג ניצחון ביתי (gettyimages)

לסטר סיטי – ברייטון (17:00, ספורט1)
השועלים יארחו את תומר חמד וחבריו וינסו להתאושש מההפסד המאכזב לארסנל במחזור הראשון. קרייג שייקספיר מקווה שדני דרינקווטר יצליח להתאושש מהפציעה שגרמה לו להחמיץ את המשחק מול התותחנים, אך ויסנטה איבורה ככל הנראה ייעדר בעקבות פציעה במפשעה. רוברט הות' הוותיק עדיין פצוע בקרסולו וגם לא יהיה בסגל. ג'יימס וארדי, שכבש צמד מול ארסנל יפתח בחוד, כשריאד מחרז יפתח בקישור.

אצל העולה החדשה לפרמייר-ליג אייזק בראון, שנפצע במשחק מול מנצ'סטר סיטי, יצטרף לבירם כיאל וסאם באלדוק הפצועים וייעדר מהמשחק. תומר חמד עשוי שוב לפתוח בהתקפה, ובקבוצה ינסו לגנוב ניצחון חוץ.

תומר חמד. ימשיך להטריד הגנות (gettyimages)
תומר חמד. ימשיך להטריד הגנות (gettyimages)

סטוק סיטי – ארסנל (19:30, ספורט1)
הפוטרס פתחו את הליגה ברגל שמאל עם הפסד חוץ לאברטון בגודיסון פארק, ודווקא מול ארסנל ינסו להיכנס למסלול הניצחונות. שרדאן שאקירי צפוי לפתוח בהרכב של מארק יוז, שאמר לקראת המשחק: "ארסנל קבוצה טובה שתמיד נראים כאילו הם יכולים להגיע למצב בקלות".

מנגד, יתייצבו התותחנים שמגיעים למשחק במומנטום חיובי לאחר הקאמבק מול לסטר במחזור הפתיחה. אלכסיס סאנצ'ס ולוריין קוסיילני ייעדרו, שאלכסנדר לקאזט יפתח לצדו של אוליבייה ז'ירו בחוד. ארסן ונגר נזכר בניצחון הגדול על סטוק מהעונה שעברה ואמר: "בעונה שעברה עשינו שם ניצחון משכנע וזה אמור להניע אותנו לקראת מולם". 

אלכסנדר לקאזט. ימשיך לחייך גם מול סטוק?(gettyimages)
אלכסנדר לקאזט. ימשיך לחייך גם מול סטוק?(gettyimages)

משחקים נוספים
סאות'המפטון – ווסטהאם (17:00)

בורנמות' – ווטפורד (17,00)

ברנלי – ווסט ברומיץ' (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי