ברצלונה יורדת מקוטיניו: "מסי הטיל וטו על העברת ראקיטיץ' או סרג'י רוברטו"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | צילום: Gettyimages

הברזליאי בן ה-25 צפוי להישאר בליברפול, ובאנגליה דיווחו כי הוא כבר התחיל בתיקון יחסיו עם חבריו לקבוצה. בנוסף, מתאו קובאצ'יץ' עשוי להגיע מריאל מדריד

(גודל טקסט)

האם סאגת קוטיניו בדרך לסיום? אחרי קיץ מלא בספקולציות דיווחו היום (שלישי) כלי התקשורת באנגליה, בראשם "אינדפנדנט", שכוכבה הברזילאי של ליברפול נכון להכריז כי הוא חוזר בו מרצונו לעבור לברצלונה ונשאר באנגליה.


לטענת השחקן וסוכניו, הודעת האימייל בה הודיע על רצונו לעזוב היתה רעיון של ברצלונה, וכי "קוטיניו רוצה לנקות את האוויר הרע שנוצר הקיץ בינו לבין ליברפול". ברצלונה הציעה מספר הצעות שנדחו כולן על הסף, והיא "מוכנה להודות בתבוסה", כלשון התקשורת האנגלית.
 


על פי "אינדפנדנט", יורגן קלופ ישמח לקבל את השחקן חזרה לסגל בזרועות פתוחות, ולהשאיר מאחוריו את הפרשה. גם השחקנים מחזיקים בדעה דומה, והשחקן בן ה-25 ישוב בקרוב לקבוצה כאילו לא קרה דבר, "למרות כמה שיחות לא נעימות", נכתב.


שחקני ליברפול חוגגים. יקבלו את קוטיניו בחזרה
שחקני ליברפול חוגגים. יקבלו את קוטיניו בחזרה


חלון ההעברות יסתיים ב-1.9, והרדס ימשיכו כעת לנסות ולחזק את הקבוצה בעוד שחקן אחד לפחות. השמות שרצו כמועמדים לקבוצה בפגרה היו הבלם וירג'יל ואן דייק והקשר נבי קייטה, אך נראה שהמצב עם סאות'המפטון ורד בול לייפציג עדיין תקוע, ולא מן הנמנע כי יגיע שחקן אחר. "ליברפול אקו" עדכן שמתאו קובאצ'יץ' עשוי להצטרף מריאל מדריד.


בנוסף פורסם באתר "דון בלון" הספרדי, שהעסקה נפלה למעשה בגלל שליונל מסי הטיל וטו על מכירת איבן ראקיטיץ' או סרג'י רוברטו לאדומים כחלק מההסכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי