ונגר: סאנצ'ס מוכן לליברפול, הוא נותן הכל מעצמו

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

מאמן ארסנל מתכונן למשחק הקרוב ביום ראשון באנפילד (18:00, ספורטHD1) ומשוכנע שעדיין אפשר להשאיר של הצ'ילאני בלונדון: "אנחנו יכולים להאריך את החוזה שלו, אבל כרגע לא רוצים להתרכז בחוזים"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 1:0 לסטוק במחזור האחרון, ארסנל מתכוננת למשחק מול ליברפול באנפילד ביום ראשון הקרוב (18:00, שידור ישיר בספורטHD1). המנג'ר ארסן ונגר אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק שלדעתו עדיין יתכן שהתותחנים יצליחו לשכנע את אלכסיס סאנצ'ס להאריך את חוזהו בקבוצה.

אחרי שהחמיץ את שני המשחקים הראשונים של העונה, הצ'ילאני שהיה פצוע עשוי לחזור לשחק מול ליברפול, שיכול להכריע את הכיוון של התותחנים העונה. הפסד נוסף עלול לגרום למועדון להיכנס לתוהו ובוהו והתותחנים מקווים ששחקניו של יורגן קלופ יגיעו עייפים למשחק נגדם אחרי ההצגה אתמול מול הופנהיים.

"הוא עובד קשה מאוד והוא מרוכז במטרה ונותן הכל מעצמו", התייחס ונגר למצבו של סאנצ'ס. "אין דבר שהוא אוהב יותר מאשר לשחק. הוא נראה לי מוכן למשחק, אבל הוא בכל זאת לא שיחק זמן רב, אז אני צריך להחליט אם לפתוח איתו".


סאנצ'ס. יפתח באנפילד? (Gettyimages)

בנוסף, טען הצרפתי שהדיבורים על עזיבה של סאנצ'ס למנצ'סטר סיטי לא משפיעה על על היכולת שלו: "הוא מקצוען ואני לא חושב שהוא אפילו מוטרד מהמצב. העובדה שזו השנה האחרונה בחוזה שלו, לא אומרת שאנחנו לא יכולים להאריך אותו. כרגע לא עשינו את זה ואנחנו רוצים להתרכז רק בקבוצה ולא בחוזים של השחקנים". ונגר לא הזכיר כמובן את העובדה שסאנצ'ס רוצה לעזוב ודורש להרוויח 400 אלף ליש"ט לשבוע.

בעניין הרכש, ארסנל כמו תמיד ממשיכה לפספס שחקנים חשובים. כשוונגר נשאל על תומא למאר ממונאקו, עליו היו התותחנים מוכנים לשלם 40 מיליון ליש"ט, אמר: "זה מת, בגלל שמונאקו לא רוצה למכור".


למאר. גם הוא לא יגיע לארסנל (AFP)

בתוך כך, ארסנל מנסה להשאיר את אלכס אוקסלייד-צ'מברליין בקבוצה והציעה לו שכר של מאה אלף ליש"ט לשבוע. מצד שני החלוץ הקוסטה ריקני ג'ואל קמפבל חזר להתאמן אחרי פציעה בברכו ואמר לוונגר שהוא לא רוצה להיות מושאל בפעם השישית לקבוצה אחרת. עד כה הושאל קמפבל ללוריין, ריאל בטיס, אולימפיאקוס, ויאריאל וספורטינג ליסבון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי