דיווח: למאר סיכם בארסנל תמורת 92 מיליון ליש"ט

תומא למאר
תומא למאר | טוויטר

באנגליה טוענים שארסן ונגר הסכים לשבור את שיא ההעברות של המועדון תמורת הקשר הצרפתי של מונאקו, שיגיע בינואר. סאנצ'ס בדרך החוצה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות אומנם הסתיים, אבל נראה שארסנל לא מרוצה מהסגל שיש לה. לפי דיווח הבוקר (שישי) ב"דיילי סטאר" הבריטי, התותחנים סיכמו עם מונאקו את העברתו של תומא למאר תמורת 92 מיליון ליש"ט והקשר יגיע ללונדון בחלון ההעברות של ינואר.

לפי הפרסומים בממלכה הכישרון הצרפתי בן ה-21 סגר לחמש שנים בקבוצה של ארסן ונגר וישתכר 250,000 ליש"ט בשבוע. הוא צפוי להיות מחליפו של אלכס אוקסלייד צ'מברליין שעבר לליברפול ממש לפני סגירת החלון. זאת תהיה העסקה היקרה ביותר בתולדות ארסנל.

באנגליה מעריכים שהגעתו של למאר תאפשר את מעברו של אלכסיס סאנצ'ס למנצ'סטר סיטי. החלוץ הצ'יליאני לא הסתיר את רצונו לעבור לקבוצה של פפ גווארדיולה, אבל ונגר מכחיש את כל הדיווחים, טוען שאין קשר בין העסקאות ומקווה שכבר בזמן הקרוב יחתים את סאנצ'ס על חוזה חדש במועדון.

בינתיים גילה ונגר שהקבוצה הסכימה למכור את צ'מברליין כי הייתה צריכה את הכסף כדי לממן את הארכת החוזים של מספר שחקנים, ביניהם מסוט אוזיל. "יש שחקנים שאנחנו רוצים להאריך להם את החוזים, לכן היינו צריכים למכור מישהו".

תומא למאר. ונגר הסכים לשבור בשבילו את הקופה (טוויטר)
תומא למאר. ונגר הסכים לשבור בשבילו את הקופה (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי