סיטי זוכה למחמאות, מאנה התנצל: מצטער שהוא נפגע

סדיו מאנה
סדיו מאנה | צילום AFP

התכולים חזרו לצמרת ופפ זוכה למחמאות על הציוות של אגוארו וז'סוס. גם דה בריינה זכה לפרגונים: "מזכיר את בקהאם". באי הבריטי מבקרים את ליברפול: "התפרקה", הסנגלי תמך באדרסון: "מאחל לו החלמה מהירה"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה רשמו אתמול (שבת) אולי את הניצחון החשוב ביותר מאז הגיע הקטאלוני ל"אתיחאד", לאחר שהביסו את ליברפול 0:5. אחרי פתיחת עונה מהוססת, שלכולם היה ברור שזוהי שנת מבחן עבורו, המאמן יכול לנשום לרווחה.


ב"סקיי ספורט" שיבחו את ההחלטה של פפ לשחק עם סרחיו אגוארו, שלא קיבל דקה בנבחרת ארגנטינה במוקדמות המונדיאל, יחד עם גבריאל ז'סוס. השניים פתחו ביחד בשישה משחקים עד כה, כל אחד כבש חמישה שערים ובישלו ביחד עוד חמישה שערים.



גם המבשל הראשי של התכולים, קווין דה בריינה, זכה למחמאות רבות על משחקו. שחקן העבר ופרשן בהווה, גארי נוויל, השווה את הבלגי לדייויד בקהאם: "לדה בריינה יש דיוק מדהים במסירות ובהגבהות, וכבר שיחקתי עם שחקן כזה – בקהאם. זה נראה שכל כדור שלו נוחת בדיוק של סנטימטרים למקום הנדרש".


לעומת המחמאות שקיבלה סיטי, ליברפול סופגת אש על הופעתה אמש. ב"סאנדיי מירור" טענו שלא רק הרחקה של סאדיו מאנה גרמה להפסד הקבוצה: "כמו שארסנל הרימה דגל לבן מול ליברפול בהפסד 4:0 לפני היציאה לפגרה, כך גם ליברפול התפרקה לחלוטין מול סיטי".


Sergio Aguero & Gabriel Jesus PL partnership
6 starts together
5 Aguero goals
5 G. Jesus goals
5 total assists#MCILIV#MCFC#PLpic.twitter.com/gCljFDicFw

— Sky Sports Statto (@SkySportsStatto) September 9, 2017


גם ב"אקו ליברפול" מתחו ביקורת על המייטירדס: "קלופ אמר שהדרך להצלחה אף פעם לא תהיה קלה, אבל הפעם ההגנה שלו נראתה נוראית, הקישור לא היה קיים וההרחקה של מאנה לא תרמה ולא הייתה צריכה להיות, כי לא היה כאן משהו מכוון. החשש בקרב אוהדי הקבוצה שכמה שההתקפה והקישור יהיו טובים, אבל ההגנה לא תעמוד בלחצים נגד קבוצות כמו סיטי".


בכל הנוגע למאנה, החלוץ יכול להתנחם בכך שפגיעתו באדרסון לא גרמה לשוער נזק חמור. הברזילאי, ששכב תשע דקות על כר הדשא וקיבל טיפול מהצוות הרפואי והרגיע את חבריו לאחר המשחק, יצא למזלו תפרים בלבד. הסנגלי התנצל בפני אדרסון דרך חשבון האינסטגרם שלו: "אני מאחל לו החלמה מהירה. אני כל כך מצטער שהוא נפגע מההתנגשות בינינו על כר הדשא, וצר לי שהוא לא היה יכול לסיים את המשחק. אני מתפלל שיחלים מהר ויחזור לשחק במהירות האפשרית, בגלל שהוא שחקן ברמה כי איכותית".


 

I hope and wish Ederson a quick recovery. I am so sorry he was hurt during our accidental collision on the pitch and am sorry for him that he could not complete the match because of it. I pray he heals fast and is back playing very soon because he is highest quality player. ️

A post shared by Sadio Mane (@sadiomaneofficiel) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי