הראשונה מאז 1924/5: פאלאס עם ארבעה הפסדים ו-0 שערים

שחקני ברנלי חוגגים
שחקני ברנלי חוגגים | צילום : GettyImages

צפו בתקציר: הנשרים נכנעו 1:0 לברנלי והשוו שיא שלילי בן 93 שנים, ווד כבש לסגלגלים (3). דה בור יפוטר? ניוקאסל עם ניצחון שני ברציפות בזכות 0:1 על סוונסי

(גודל טקסט)
משחקי היום (ראשון) במסגרת המחזור הרביעי בפרמייר-ליג יצאו לדרך עם ניצחונה של ברנלי על קריסטל פאלאס 0:1, משער של כריס ווד. חניכיו של פרנק דה בור ספגו את הפסדם הרביעי ברציפות מתחילת העונה. 0:1 לניוקאסל בחוץ על סוונסי.


ברנלי – קריסטל פאלאס 0:1
ברנלי הגיעה להתמודדות מול פאלאס, כשהיא יודעת שניצחון יקפיץ אותה עד למקום השמיני. הנשרים נקלעו לצרות עם תחילת המשחק, כשבדקה השלישית כריס ווד העלה את ברנלי ל-0:1, לאחר טעות בהגנת פאלאס. הנשרים ניסו להשוות לאורך כל המשחק, כשניסיונותיהם של כריסטיאן בנטקה ואנדרוס טאוסנד נבלמו על ידי הגנת ברנלי. הקבוצה של פרנק דה בור היא הראשונה בליגה הבכירה מאז פרסטון ב-1924/5 שפותחת את העונה עם ארבעה הפסדים וללא הבקעת שער, האם ההולנדי יפוטר כבר בימים הקרובים?


כריס ווד חוג את הניצחון (GETTYIMAGES)
כריס ווד חוג את הניצחון (GETTYIMAGES)


סוונסי – ניוקאסל 1:0

שתי הקבוצות פתחו רע את העונה וחיברו שבע נקודות מ-18 אפשריות. המגפייז הגיעו לליברטי סטדיום בוויילס במטרה להוציא ניצחון שני ברציפות אחרי ה-0:3 על ווסטהאם, והשיגו את השער המיוחל מראשו של ג'מאל לאסקלס, שנגח פנימה קרן מוצלחת של מאט ריצ'י בדקה ה-76. במחזור הבא יגיעו הברבורים ללונדון למפגש קשה נגד טוטנהאם, כך שהם בסכנה ממשית להידרדר אל מתחת לקו האדום. ניוקאסל מקווה להמשיך ברצף הטוב עם משחק ביתי בסט.ג'יימס פארק נגד סטוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי