מוריניו רוצה את אוזיל, פוגבה עלול להיעדר כ-6 שבועות

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

מנג'ר יונייטד אימן את הקשר, שמסיים חוזה בארסנל, בריאל מדריד. הקשר מתח את שריר הירך האחורי בניצחון על באזל. בשבת, וויין רוני באולד טראפורד, לינגארד: "למדתי ממנו המון, הוא אגדה"

(גודל טקסט)
פול פוגבה שמתח את השריר האחורי בניצחון 0:3 של מנצ'סטר יונייטד על באזל עשוי להיעדר בין ארבעה לשישה שבועות, ולא ישחק כמעט עד חודש נובמבר. הקשר עלול להחמיץ את משחקי ההכרעה של נבחרת צרפת שעדיין לא הבטיחה את מקומה במונדיאל 2018. לפוגבה מדובר בפציעה שנייה ב-2017, אחרי שבעונה שעברה נפצע נגד רוסטוב בשמינית גמר הליגה האירופית ונעדר שלושה שבועות.


בינתיים פורסם ב-"בילד" שז'וזה מוריניו רוצה את מסוט אוזיל בקיץ 2018. הקשר לא מתכוון להאריך את חוזהו בארסנל ויהיה שחקן חופשי למו"מ מינואר הקרוב. מוריניו אימן את אוזיל בריאל מדריד וחושב שביונייטד הוא יכול לתרום למרות שעד כה הוא מגלה יכולת פושרת במדי התותחנים.




על המצב של פוגבה אמר מוריניו: "לי נראה שפול ייעדר כשבועיים או קצת יותר, אבל עדיין קשה להעריך אם זה קרע קטן או גדול יותר".


המיוחד גם עקץ מנג'רים אחרים שטוענים כל העת שיש להם שחקנים פצועים (בעיקר יריבו הוותיק ארסן ונגר) כשאמר: "אין לי את פוגבה למשחק נגד אברטון, אבל אני לא אתחיל לבכות. בשביל זה יש לנו סגל רחב עם אנדר הררה, מייקל קאריק, נמניה מאטיץ' ומרואן פלאיני". אגב, הקשר עצמו העלה פוסט אופטימי באינסטגרם וכתב שהוא יהיה בסדר ואין מה לדאוג.


 

When you know all will be fine quand tu vois que ça va aller #pogbance @florentinpogbaofficial @mathiaspogbaofficial #family

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on



בתוך כך התראיין ג'סי לינגארד לקראת המשחק של יונייטד נגד אברטון באולד טראפורד בשבת וגילה שוויין רוני היה גיבור ילדות שלו: "כל יום למדתי מהמקצוענות והניסיון של רוני. בעיקר כאשר הובלנו רק 0:1. קשה להיות כוכב כמו שהוא היה ובכל מקום בו הוא יהיה, הוא ייחשב לאגדה. אני בטוח שיקבלו אותו יפה באולד טראפורד".


רוני ישחק נגד יונייטד בפעם הראשונה ומהעבר השני רומלו לוקאקו יפגוש את קבוצתו לשעבר אברטון. על החלוץ הבלגי אמר לינגארד: "ראינו מה הוא עשה באברטון וכמה הוא תרם להם. עכשיו הוא עושה אותו דבר עבורנו. מחזיק את הכדור למעלה, רץ בין קווי ההגנה ונותן לשחקן שלצידו עוד אופציה. הוא חזק מאוד ברחבה ומצוין במשחק הראש. בחור עם רגליים על הקרקע שלא נותן לשום דבר להסיט אותו מהמטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי