קונטה: התשובה הכי טובה לפיגועים בלונדון היא להמשיך כרגיל

קונטה
קונטה | Gettimages

מנג'ר צ'לסי מוכן לדרבי הגדול מול ארסנל (ראשון, 15:30, ספורט1) בצל הפיגוע בעיר: "ככה מוכיחים כוח. מקווה שלא ירחיקו לנו שחקנים". ונגר שוב ימעד מול אחת המובילות?

(גודל טקסט)

לונדון חוותה עוד פיגוע שאמנם לא עלה בקורבנות אבל הלחיץ את רמת הכוננות בעיר. הפנים ישובו לכדורגל בבירת אנגליה כשצ'לסי תארח את ארסנל מחר (ראשון, 15:30, ספורט1) בדרבי ענק שיוכיח שהחיים נמשכים למרות האיום. "התשובה הכי טובה למבצעי הפיגועים היא להמשיך את הכל כרגיל. כשהיה הפיגוע בפאריס הייתי מאמן איטליה והיינו צריכים לשחק בבלגיה. אתה שואל את עצמך למה הם עושים את כל הפיגועים האלה, אבל הדרך היחידה היא להמשיך להראות להם שאנחנו חזקים יותר", אמר אנטוניו קונטה מאמן האלופה בנושא.

צ'לסי החלה את העונה בהפסד ביתי 3:2 לברנלי, אבל המשבר של אנטוניו קונטה ארך 90 דקות בלבד ומאז צ'לסי צברה ארבעה נצחונות בכל המפעלים וכבשה 12 שערים מהם שישה מול קרבאח. ארסנל התאוששה מהתבוסה לליברפול 4:0 עם נצחונות על בורנמות' 0:3 בליגה ו-1:3 על קלן באירופה. ארסן ונגר עדיין חי ובועט, אבל יהיה לו קשה להשיג הפתעה בברידג'.

קונטה הודה שההפסד בגמר הגביע האנגלי נגד ארסנל עדיין מפריע לו, אבל הוא גם חושש שלא יוכל חלק הוראות בעקבות דלקת בגרון:  "הכל מהמיזוג. במשרד שלי אני סוגר אותו, אבל באוטובוס של הקבוצה הוא חזק מאוד". בארבעה מפגשים של צ'לסי נגד ארסנל מאז קונטה הגיע ניצח ונגר (אחד בפנדלים בגביע הקהילה).


יעמוד על הקווים? קונטה (AFP)

ההרחקות בגמר הגביע שפגעו בצ'לסי: "אני מקווה הפעם לסיים את המשחק עם 11 שחקנים ואני מאמין שהשחקנים שלי יתנו תשובות על ההפסדים האחרונים. יש להם מנטליות חזקה. אותו דבר קרה כשהפסדנו במחזור הפתיחה".

ארסן ונגר הכחיש שיש לארסנל בעיה מנטלית במשחקי חוץ אחרי שני הפסדי חוץ העונה לסטוק ולליברפול: "ברור שזה משחק חשוב מאוד, כי בדרך כלל הדירוג של ארבע הגדולות נקבע במשחקים האלה. אין לנו שום חסימה. בשנה שעברה עד להפסד עם אברטון לא הפסדנו עונה שלמה בחוץ ובעבר שנתיים לא הפסדתי בחוץ. בסך הכל היה לנו רקורד טוב מול צ'לסי למרות שיש לה קבוצה נהדרת בשנים האחרונות".

ועדיין הסטטיסטיקה מעידה: מאז עונת 2013/14 ארסנל ניצחה רק פעמיים בחוץ מתוך 22 משחקים נגד שש הגדולות. בליגה התותחנים לא ניצחו בסטמפורד ברידג' מאז 2011 במשחק בלתי נשכח בו גברו 3:5 על הבלוז ורובין ואן פרסי כבש שלושער.


יש לו מחסום בחוץ? ונגר (Gettyimages)

בנושא אחר, פ.צ. קלן התנצלה על התנהגות אוהדיה במשחק הליגה האירופית ביום חמישי, אבל טענה שארסנל והמשטרה הלונדונית לא היו ערוכים להגעת 20 אלף אוהדים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי