דיווח: מעמדו של קומאן התערער, דני וולבק שוב נפצע

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | Gettyimages

אחרי ה-4:0 מול מנצ'סטר יונייטד, באברטון עשויים להיפרד מהמאמן ההולנדי. בממלכה בטוחים: הפסד לסנדרלנד וקומאן יפוטר. חלוץ ארסנל נפגע במפשעה מול צ'לסי

(גודל טקסט)
אחרי שפרנק דה בור פוטר מקריסטאל פאלאס, גם מעמדו של רונאלד קומאן התערער משמעותית אחרי ה-4:0 מול מנצ'סטר יונייטד. הערב (ראשון) מדווחים בתקשורת האנגלית כי מאמן אברטון מדורג ראשון בסוכניות ההימורים בתור המפוטר הבא. קומאן ספג הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות כאשר גם התצוגה מול אטלנטה בחמישי בליגה האירופית לא הוסיפה.

בתקשורת האנגלית טוענים כי הקרדיט הנרחב שהוענק להולנדי בכל הנוגע לניהול מסע הרכש הקיץ העלה את רצף הציפיות, אך אברטון צברה רק ארבע נקודות מ-15 אפשרויות. מעל לכל בולטת היכולת הדלה של אברטון. המנהל המקצועי סטיב וולש אומנם ניסה לחזק את המאמן אחרי התצוגה הפושרת באולד טראפורד – אך הפסד נוסף במחזור הקרוב מול סנדרלנד עשוי לחרוץ את גורלו. 

בנושא אחר, רשימת הפצועים הארוכה של ארסנל מתרחבת. דני וולבק, שנפצע ב-0:0 הפושר מול צ'לסי, הצטרף לסנטי קאסורלה ופרנסיס קוקלאן. עדיין לא ברור כמה זמן ייעדר החלוץ האנגלי. ארסן ונגר ניסה לשפוך אור בסיום כשהסביר: "אני לא יודע מה יקרה עם דני, אך זה לא נראה טוב". על פי הדיווחים, וולבק סובל מחבלה קשה במפשעה. האחרון הועדף על פני אלכסיס סאנצ'ס, ששולב כמחליף במחצית השנייה. עדיין לא ברור מה הייתה הסיבה של ונגר לוותר על מסוט אוזיל. הקשר הגרמני נותר מחוץ לסגל מול האלופה. 


עוד הולנדי בדרך החוצה? קומאן (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי