בפעם השלישית: פיפ"א פתחה בחקירה נגד צ'לסי

אברמוביץ'. עדיין נותן קרדיט?
רומן אברמוביץ' | צילום: Gettyimages

פיפ"א חוקרת את הבלוז בשל אי עמידה בחוקי החתמת שחקנים מתחת לגיל 18, במועדון טוענים שהם עומדים בכל התנאים. בעבר הקבוצה נחקרה בשל מעברם של גאל קאקוטה וברטרנד טראורה

(גודל טקסט)

פיפ"א הודיעה היום (רביעי) שתחקור את צ'לסי בשל הפרה פוטנציאלית של תקנות לגבי שחקני נוער: "אנחנו אכן מנהלים חקירה. אנו לא יכולים לספק פרטים נוספים בשלב זה". זוהי החקירה השלישית בשמונה השנים האחרונות של פיפ"א נגד הבלוז.

חוקי פיפ"א אוסרים על העברת בינלאומית שחקן מתחת לגיל 18, אלא אם הוריו היגרו מסיבות שאינן קשורות לכדורגל, או שהשחקן והמועדון מבוססים כ-50 ק"מ מגבול בינלאומי. למרות זאת, ניתן להעביר שחקן בגיל 16 בעל דרכון אירופי לקבוצה שנמצאת במדינה באיחוד האירופי, והמועדון אליו עובר השחקן חייב לספק לימודים ותנאי מחייה סטנדרטיים.

בצ'לסי טוענים שהמועדון עומדים בכל התנאים של פיפ"א בזמן שהוא מגייס שחקנים לקבוצת הנוער. כאמור, זוהי החקירה השלישית כנגד הבלוז בנוגע להחתמת שחקנים מתחת לגיל 18.

ב-2009 נאסר על צ'לסי לרכוש שחקנים בשני מועדי העברות, בגלל החתמתו של גאל קאקוטה מלאנס. הבלוז גם נחקרו בשל העברתו של ברטרנד טראורה מבורקינה פאסו, שחתם לאחר יום הולדתו ה-18 אבל לקח חלק במשחק של קבוצת הנוער בזמן שהיה בן 16.

גאל קאקוטה. סיבך את צ'לסי (טוויטר)
גאל קאקוטה. סיבך את צ'לסי בעבר (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי