ונגר: יש לברומיץ' את הכלים להתמודד עם כל קבוצה בפרמייר-ליג

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | AFP

מנג'ר ארסנל החמיא לטוני פוליס והבאגיס לפני ההתמודדות, אוזיל בספק, סאנצ'ס יפתח. גארת' בארי יקבע שיא הופעות בליגה: "הפוקוס שלי הוא בניצחון"

(גודל טקסט)

ארסנל תפגוש מחר (שני, 22:00, ספורט2) את ווסט ברומיץ' במשחק שינעל את המחזור השישי בפרמייר-ליג כשהיא רוצה להיצמד לחלק העליון. התותחנים של ארסן ונגר פתחו את העונה בצורה מגומגמת וכבר ספגו שני הפסדים כך שמעידה נוספת, בייחוד אחרי תוצאות יתר היריבות לצמרת יהווה מכה בציפיות לשוב לטופ 4.

"לווסט ברומיץ' יש יכולת להתמודד עם כל קבוצה", החמיא ונגר ליריבה. "המנג'ר שלה יודע איך הליגה הזו עובדת. הם חזקים מאוד בכדורים חופשיים ומציגים משחק הגנה משובח, קשה לכבוד מולם, הוסיף המנג'ר הוותיק.

ועדיין, אם יתנחם במאזן מול טוני פוליס וקבוצותיו השונות בבית, הוא ירים ראש. המאזן? 10 משחקים ו-10 ניצחונות. התותחנים סופרים שבעה ניצחונות רצופים בבית בפרמייר-ליג ככה שהנתונים לטובת הצרפתי.

ונגר חסר את דני וולבק הפצוע כשמסוט אוזיל בספק להתמודדות עקב חבלה בברכו. אלכסיס סאנצ'ס צפוי להיכלל ב-11 לאחר כמו תיאו וולקוט שכבש את השער הבודד ב-0:1 על דונקסטר בגביע הליגה. בהיעדרו של וולבק, אלכסנדר לקאזט צפוי לקבל שוב את המושכות בחוד.


גארת' בארי, שיאן ההופעות (Gettyimages)

מנגד, הבאגיס ינסו להשיג שלוש נקודות באמירויות ולהיצמד לליברפול וטוטנהאם בצמרת. גארת' בארי יציין שיא הופעות של 663 הופעות בפרמייר-ליג כשיאן ההופעות: "אם כמה שזה ישמע משוגע אחרי כל השנים האלה, הפוקוס שלי הוא לנצח את המשחק".

המנג'ר, טוני פוליס הוסיף: "הוא בחור עם רגליים על הקרקע, הוא רק רוצה להמשיך הלאה עם זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי