דיווח: נציגי מנצ'סטר יונייטד יעקבו אחרי ראג'ה נאינגולן

נאינגולן. כמו בחורה שאתה לא נמשך אליה
נאינגולן. כמו בחורה שאתה לא נמשך אליה | צילום: Gettyimages

בזמן שהשדים האדומים יתארח אצל צסק"א (21:45, ספורט1), נציגים של מוריניו ימשיכו במרדף אחרי קשר רומא לקראת ינואר. רומא תדרוש עבור הקשר הנהדר 75 מיליון יורו

(גודל טקסט)
האם מנצ'סטר יונייטד חידשה את המרדף אחרי ראג'ה נאינגולן? על פי הדיווחים היום (רביעי) בתקשורת האנגלית עולה שכן. בזמן שהשדים האדומים יתארחו אצל צסק"א מוסקבה (21:45, ספורט1), נציגים של ז'וזה מוריניו יעקבו מקרוב אחרי הבלגי של רומא, שתתארח אצל קרבאח אגדם. בקיץ האחרון חלם מוריניו על צירופו של כוכב רומא, אך ההתעקשות של מונצ'י לגביו הקשר הותירה את יונייטד מאוכזבת ואת הקבוצה מעיר הנצח עם תקוות רבות לאיים בצורה משמעותית על תואר האליפות. 


כעת, כשהפתיחה הטובה של מוריניו בליגה ובליגת האלופות, באולד טראפורד נחושים לחזור אל שולחן המשא ומתן כדי להשלים את העסקה. אם אכן נאינגולן יצטרף לשדים האדומים, הוא ירחיב את המושבה הבלגית אצל מוריניו יחד עם מרואן פלאיני ורומלו לוקאקו, שהצטרף העונה.


באיטליה טוענים כי מונצ'י ינסה להשאיר את הקשר בסגל לפחות עד לסיום העונה, אך רצון של נאניגולן לעזוב עשוי לגרום למנהל הספורטיבי הספרדי לחזור אל שולחן המשא ומתן, כשרומא תדרוש עבורו סכום המוערך ב-75 מיליון יורו. חשוב לציין כי רק הקיץ, הבלגי בן ה-29 האריך את חוזהו עד 2021 והודיע על פרישה מהמדים הלאומיים בעקבות היחסים המעורערים עם רוברטו מרטינס. חשוב לציין כי במהלך הקיץ האחרון צרף מוריניו את לוקאקו, נמניה מאטיץ',ויקטור לינדלוף והאריך את חוזהו של זלאטן איברהימוביץ'. 


חבר חדש ללוקאקו? נאניגולן (Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי