חמד הורחק משלושה משחקים: הרוס מההחלטה הזו

תומר חמד
תומר חמד | AFP

חלוץ ברייטון, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על ניוקאסל, נענש על ידי ההתאחדות האנגלית בעקבות דריכה: "מקבל אבל לא מסכים. אחזור רעב יותר לכבוש שערים. זה לא הטבע שלי לפצוע בכוונה"

(גודל טקסט)
 עכשיו זה רשמי. דריכתו של תומר חמד על דיאנדרה ידלין, שחקן ניוקאסל במהלך ה-0:1 של ברייטון בו החלוץ הישראלי אף היה מי שכבש את שער הניצחון, עלתה לו ביוקר והוא הורחק על ידי ההתאחדות האנגלית לשלושה משחקים.


חמד כידוע טען שדריכתו על ידלין נעשה בשוגג ואינה הייתה מכוונת, וגם לאחר שהתקבלה ההחלטה להעמידו לדין על סמך הצילומים שהראו את דריכתו על שחקן ניוקאסל, הודיעה קבוצתו ברייטון כי היא מערערת על ההחלטה.




למרות כל האמור לעיל, תומר חמד ספג הערב (רביעי) הרחקה משלושה משחקים ועל כן יחמיץ את מפגשי הפרמייר-ליג מול ארסנל באמירויות, אברטון (בית) ו-ווסטהאם (חוץ). ברייטון הודיעה כי אין בכוונה לנקוט בצעדים נוספים בנושא ועל כן תיאלץ להסתדר ללא הישראלי בתקופה הקרובה.



חמד. נקבע כי הדריכה הייתה מכוונת ומצדיקה הרחקה (מסך)


"אני מקבל את ההחלטה נגדי אבל לא מסכים איתה. אני הרוס מהעובדה שאחמיץ שלושה משחקים. אף פעם לא הלכתי כדי לפצוע מישהו בכוונה, ומי שמכיר אותי, החברים שלי והעמיתים שלי לקבוצה יודעים את זה. אנצל את הזמן כדי להיכנס לכושר חד יותר ואחזור רעב יותר כדי לכבוש יותר שערים", הגיב החלוץ בחשבון הטוויטר שלו.


pic.twitter.com/GMHNWkXke2

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) September 27, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי