ברייטון אצל ארסנל, ליברפול תתארח אצל בניטס

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | AFP

ללא חמד המושעה, השחפים יתארחו אצל התותחנים (ראשון, 14:00, ספורט1). בתקשורת בטוחים שאוזיל מתקרב לאינטר. ניוקאסל תקווה להגביר את הלחץ סביב קלופ

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה האנגלית ימשיך מחר (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד: ברייטון, ללא תומר חמד המושעה, תתארח אצל ארסנל. ליברפול תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול ניוקאסל.




ארסנל – ברייטון (ראשון, 14:00, ספורט1) 

האורחת תנסה להתמודד עם ההרחקה של חמד, בתקווה להמשיך את המגמה החיובית. ברייטון עדיין לא הצליחה לייצר רצף חיובי של שני ניצחונות רצופים העונה, אך אצטדיון האמירויות עשוי להפוך למשימה קשה מדי. ארסנל חגגה שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות מול באטה בוריסוב בליגה האירופית, אך בליגה היא זקוקה לנקודות בדחיפות. אלכסיס סאנצ'ס צפוי לפתוח כאשר חרושת השמועות קושרת את מסוט אוזיל דווקא עם אינטר. ניצחון של התותחנים יאפשר להם לפחות להביט מקרוב על הצמרת. 


ניוקאסל – ליברפול (ראשון, 18:30, ספורט1) 

רפא בניטס יארח את האקסית, בתקווה לצאת מהמשבר. ניוקאסל נכנעה במחזור האחרון לברייטון, והיא מתקשה לייצר יציבות. ממול, היא תפגוש קבוצה שגם לא מצליחה להשיג רצף חיובי. ליברפול מעדה מול צסק"א מוסקבה בליגת האלופות באמצע השבוע, והיא חייבת לשפר את המאזן שלה מחוץ לאנפילד. סאידו מאנה צפוי לפתוח לצדו של רוברטו פירמינו. 



בלחץ. קלופ (AFP) 


משחק נוסף: 

אברטון – ברנלי (ראשון, 16:05, ספורט1) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי