אנטוניו קונטה: "היינו בלי שלושה שחקנים וגם מוזס נפצע"

שחקני צ'לסי
שחקני צ'לסי | AFP

צ'לסי רשמה הפסד שלישי העונה, 2:1 לפאלאס שכבשה לראשונה העונה, והמנג'ר האיטלקי טען: "במצב הזה המילים היחידות שאני מכיר הן לעבוד, לעבוד ולעבוד". טוטנהאם והאלופה במרדף אחרי ילד הפלא הבא

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה מתחיל להסתבך. ההפסד אתמול 2:1 לקריסטל פאלאס בסלהרסט פארק הוא כבר השלישי העונה של צ'לסי, שכידוע גם הפסידה במחזור הפתיחה לברנלי 3:2 וספגה הפסד שני רצוף אחרי ה-1:0 לסיטי לפני פגרת הנבחרות ולא קשה לומר שכנראה בסטמפורד ברידג' הראו העונה את האליפות רק דרך משקפת.


לעומת הקריסה של הבלוז, קריסטל פאלאס כבשה שער לראשונה אחרי 731 דקות, כולל סיום העונה שעברה, ובסך הכל רשמה 641 העונה ללא שער זכות, עד שססאר אספיליקווטה כבש לשערו שלו. פאלאס מדורגת שנייה בהיסטוריה כקבוצה שלא כבשה הכי הרבה דקות מפתיחת העונה, אחרי האליפקס טאון (730) מעונת 90/91.




בינתיים לאנטוניו קונטה נותר רק לתרץ את ההפסד לקבוצה שלא זכתה באף נקודה עד אתמול, לא כבשה כאמור בשבעת מחזורי הפתיחה וספגה 17 שערים. במקום להביס את פאלאס, האורחים הסתבכו ונראו רע מהדקה הראשונה. קונטה הגיע למשחק ללא אלברו מוראטה, דני דרינקווטר ואנגולו קאנטה הפצועים ועל כל האמור לעיל האיטלקי אמר: "התחלנו רע את המשחק וזה היה קשה מאוד. לשחק בלי שלושה שחקנים חשובים שחסרו לנו ועוד לאבד את ויקטור מוזס במהלך המשחק, זה הפך אותו לקשה עוד יותר. אנחנו חייבים להתכונן למשחק נגד רומא באלופות שלא הולך להיות קל. נשחק כל משחק לחוד, אנחנו בונים לעתיד. המילים היחידות שאני מכיר במצב הזה הן לעבוד, לעבוד ולעבוד".


MAIL SPORT: Pep 7 Jose 0 #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Qt0cHKxNPP

— Neil Henderson (@hendopolis) October 14, 2017


ווילפריד זאהה, שחזר מפציעה ארוכה וכבש את שער הניצחון, אמר בסיום: "זה חלום לנצח את צ'לסי. השער הראשון הביא לנו ביטחון עצום והשער השני היה בזמן הנכון. זו ההתחלה של המאבק שלנו להישאר בליגה".


הפרשנים נתנו קרדיט למנג'ר אנגליה לשעבר רוי הודג'סון, שלדבריהם עבד עם ארבעת המגינים שלו בפגרת הנבחרות והוציא מהם הצגה במשחק נגד צ'לסי. "המסר שאפשר להציל את העונה הושג אחרי חודש. לא נתנו לשחקנים בפגרה אפילו שעה של חופשה ועבדנו קשה מאוד עם כל מי שהיה בקבוצה כדי להשיג משהו נגד צ'לסי. זאהה עשה בהחלט את השינוי", נכתב בתקשורת הלונדונית.


מאוחר יותר, בתקשורת האנגלית מדווחים כי צ'לסי וטוטנהאם נאבקות על היהלום האנגלי הבא. קאלום בריטיאן, ששייך ל-MK DONS, נחשב לאחד מהצעירים העולםי בממלכה. המגן בן ה-19 משחק בצורה קבועה בליגה השלישית באנגליה. סקאוטים של האלופה והתרנגולים עקבו אחרי בריטיאן כבר מספרים פעמים. עדיין לא ברור אם המגן הימני, יעבור לאחת מהגדולות את כבר במהלך חלון ההעברות הקרוב, או יושאל אל הקבוצה בה גדל עד לסיום העונה. חוזהו של הצעיר מסתיים בקיץ הקרוב.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי