צ'לסי תנסה להתאושש מול ווטפורד, סיטי תעצור דווקא מול ברנלי?

ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס
ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס | Gettyimages

האלופה תפגוש את הצרעות אחרי שני הפסדי ליגה רצופים (שבת, 14:30, ספורט2), הקבוצה הלוהטת של פפ גווארדיולה מול החבורה הנחושה של שון דייץ' (17:00, ספורט1). יונייטד מול האדרספילד (17:00, ספורט2)

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה האנגלית יימשך מחר (שבת) עם שבעה משחקים כשבמוקד האלופה צ'לסי תנסה להתאושש מול ווטפורד, מנצ'סטר יונייטד תארח את האדרספילד ומנצ'סטר סיטי הלוהטת צפויה לדרוס גם את ברנלי.


צ'לסי – ווטפורד (14:30, ספורט2)

עם שני הפסדים רצופים בליגה ותוצאה מאכזבת משהו מול רומא בליגת האלופות, האלופה תארח את הצרעות במשחק בו היא חייבת לנצח כדי שהצמרת לא תתחיל לברוח לה.

המאמן אנטוניו קונטה, שהכריז השבוע של "מצב חירום", יחסר את אנגולו קאנטה, ויקטור מוזס ודני דרינקווטר הפצועים. דויד לואיז וטימו בקאיקו, שנפצעו במשחק מול רומא, נמצאים בספק.

הקבוצה של מרקו סילבה נהנית מעונה מצוינת והם מדורגים במקום הרביעי, שתי נקודות מעל הבלוז. במחזור שעבר ניצחו הצרעות 1:2 דרמטי את ארסנל והם מקווים להפיל קבוצה לונדונית גדולה נוספת.

רומלו לוקאקו. מה עם השערים? (AFP)
רומלו לוקאקו. מה עם השערים? (AFP)

האדרספילד – מנצ'סטר יונייטד (17:00, ספורט2)
רגע לפני המשחקים מול טוטנהאם וצ'לסי, ואחרי שבוע בו גילו יכולת בינונית מול ליברפול (0:0) ובנפיקה ליסבון (0:1), השדים האדומים יוצאים למשחק חוץ ויקוו לחזור לגלות את היכולת שהציגו לפני פגרת הנבחרות.

פול פוגבה, מרואן פלאיני ואריק באיי הפצועים לא צפויים להיות בסגל של ז'וזה מוריניו. ויקטור לינדלוף שגילה יכולת טובה במשחק בליסבון נמצא בתמונת ההרכב. מרכוס ראשפורד, שהוחלף במשחק מול בנפיקה בשל כאבים בברך, צפוי לקבל מנוחה.

העולה מהצ'מפיונשיפ לא חיזקה את הסגל בצורה מספקת למרות האזהרות והתוצאות בהתאם. פתיחת העונה אומנם הייתה טובה, אבל בששת המשחקים האחרונים הקבוצה של דויד ואגנר השיגה שלוש נקודות בלבד והיא מדורגת במקום ה-12, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום.

פפ גווארדיולה. הקבוצה שלו בכושר הטוב באירופה (AFP)
פפ גווארדיולה. הקבוצה שלו בכושר הטוב באירופה (AFP)

מנצ'סטר סיטי – ברנלי (17:00, ספורט1)
ב-1:2 על נאפולי באמצע השבוע הראה שמנצ'סטר סיטי היא ככל הנראה הקבוצה בכושר הטוב באירופה. הקבוצה של פפ גווארדיולה מוליכה את הליגה האנגלית עם 22 נקודות מ-24 אפשריות. מאזן השערים של הסיטיזנס בחמשת המשחקים האחרונים עומד על 3:17.

הקבוצה של שון דייץ' היא אחת המפתיעות של העונה. הסגלגלים לא הפסידו בששת המשחקים האחרונים ובין השאר ניצחו העונה בחוץ את צ'לסי וסיימו בתוצאות תיקו מול ליברפול וטוטנהאם.

משחקים נוספים
ניוקאסל – קריסטל פאלאס (17:00)
סטוק סיטי – בורנמות' (17:00)
סוונסי – לסטר (17:00)
סאות'המפטון – ווסט ברומיץ' (19:30, ספורט2)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי