אנטוניו קונטה: "הלחץ עליי גדול, אבל אני לא חושש מפיטורים"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

מנג'ר צ'לסי הודה לאחר ה-2:4 על ווטפורד: "היה לי מזל, ההשפעה של באטשואי הייתה עצומה". וגם: המספרים הנפלאים של פדרו. דיווח: הבלוז רוצים את קוליבאלי, נאפולי דורשת 70 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)
 אנטוניו קונטה עבר ימים לא קלים השבוע. גם אתמול (שבת) במהלך המשחק של צ'לסי מול ווטפורד הוא כבר בוודאי התחיל לחשוב על הודעת פיטורין מתקרבת, כשהצרעות הוליכו 1:2 עד הדקה ה-71, אבל בסופו של דבר שחקניו הפכו את התוצאה בדרך ל-2:4 והצליחו להרגיע את הרוחות. הדיווחים בתקשורת עוד לפני למשחק היו שהוא איבד את חדר ההלבשה, שהשחקנים לא מרוצים משיטות האימון שלו ושגם רומן אברמוביץ' חסר סבלנות, אבל לפחות בזכות המהפך הגדול הוא הרוויח שקט לפחות לשבוע נוסף.


קונטה ביצע את החילופים הנכונים, השחקנים נראו מחויבים וכמי שעובדים עבור העומד על הקווים, ואחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון הם חזרו למסלול הניצחונות. מישי באטשואי, שנרכש ממארסיי תמורת 33 מיליון ליש"ט לפני שנה ולא זוכה להזדמנויות תחת קונטה, ספק אם ימשיך מעבר לינואר הקרוב, עלה מהספסל והכריע את המשחק עם צמד דרמטי שעשוי לשנות את התכניות לגביו.




בסיום פירגן המנג'ר לבאטשואי: "הוא צעיר, הוא לומד והוא משחק יותר העונה. זה המועדון הגדול הראשון שלו בקריירה. ההשפעה שלו על המשחק הייתה עצומה. הוא חייב לחכות לרגע שלו, כמו נגד ווטפורד, ולנצל את ההזדמנות".


Two goals ✅
Three points ✅
Man of the match ✅

Well played, @mbatshuayi! pic.twitter.com/MRQ734Vkyn

— Chelsea FC (@ChelseaFC) October 21, 2017


על התפקוד שלו כמנג'ר אמר קונטה: "לפעמים יש לך מזל ולפעמים לא. הפעם היה לי מזל. אני חייב לומר את האמת שאני מרגיש לחץ גדול עלי, אבל לא מסוג הלחצים של חשש שיפטרו אותי. אני בוטח בעבודה שלי. אני נותן 150 אחוז וכשאני מגיע הביתה אני מרוצה מעצמי".


למרות דבריו, כשצ'לסי פיגרה אוהדים רבים צייצו שקונטה צריך ללכת. לעומת זאת עבור חלק משחקני צ'לסי זה היה משחק מרגש. טיבו קורטואה חגג 100 משחקים בצ'לסי וגארי קייהיל 250. פדרו שכבש את הראשוון אחרי טעות שיפוט היה מעורב ב-2017 ביותר שערים של צ'לסי מכל שחקן אחר. הוא כבש 12 ובישל תשעה.



פדרו. בינתיים 2017 זאת השנה שלו (Gettyimages)


בעניין אחר, לפי דיווחים באיטליה צ'לסי שוב הגישה בקשה לרכישתו של קאלידו קוליבאלי, אבל נאפולי דורשת 70 מיליון ליש"ט עבור הבלם הסנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי