גווארדיולה הזהיר את שחקניו: "כל קבוצה יכולה את מנצ'סטר סיטי"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מחר (שלישי, 21:45) יתפנו הגדולות של אנגליה לעסוק בשמינית גמר גביע הליגה, ומאמן הסיטיזנס ניסה להוריד את חניכיו לקרקע לפני וולבס. יונייטד תפגוש את סוונזי ואוהדי ארסנל לא עוזבים את ונגר

(גודל טקסט)
שמינית גמר גביע הליגה יתקיים מחר (שלישי, 21:45) כאשר מנצ'סטר יונייטד תנסה להימנע מעוד הפסד מול סוונזי בחוץ אחרי שהפסידה בליגה במפתיע להאדרספילד 2:1.



סוונזי – מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט1)
חואן מאטה ניסה להגן על שחקני יונייטד שגילו חולשה נגד האדרספילד. הוא כתב בבלוג שלו: "ידענו שהרגע הזה של משבר יגיע במוקדם או במאוחר, הגיע הזמן ללמוד משגיאות. מאז מגן הקהילה שיחקנו מצוין וניצחנו כמעט את כל המשחקים. בשבת האדרספילד שיחקה יותר טוב מאיתנו. אמור להיות לנו משחק קשה נגד סוונזי ואז מול טוטנהאם בליגה". גם סוונזי מגיעה לגביע אחרי הפסד, 2:1 ללסטר.


מוריניו צפוי לערוך רוטציות למשחק נגד הברבורים כאשר רומלו לוקאקו לא ישחק ויקבל מנוחה. חלק משחקני הקבוצה עד גיל 23 יקבלו את הצ'אנס שלהם. הבלם אריק באיי עשוי לשחק לראשונה ביונייטד מאז נפצע בפגרת הנבחרות.



"Now, it's time to learn from our mistakes and keep going, as we always do."@JuanMata8's latest blog ➡ https://t.co/Bk67KA5Hd1pic.twitter.com/MIsDbUmCQu

— Manchester United (@ManUtd) October 23, 2017


ארסנל – נוריץ' (21:45, ספורט2)
ארסן ונגר הוא חסיד של שינויים במשחקי הגביע. הוא בדרך כלל עורך שינויים רבים ומשלב שחקנים צעירים וכאלה שיושבים על הספסל. מה שברור שמסוט אוזיל, אלכסנדר לקאזט ואלכסיס סאנצ'ס לא ישחקו. התותחנים לא הפסידו בשמונת משחקיהם האחרונים נגד נוריץ'.


בתוך כך אוהדי ארסנל עדיין לא מרוצים מהמצב בקבוצה וביקשו מההנהלה להחליט לפני תום החוזה של ארסן ונגר ב-2019 על עתידו. 92% טוענים שההנהלה לא נהגה בצורה מקצועית במצב שהיה עם ונגר כל העונה שעברה, כאשר לא היה ברור תחילה אם הוא ממשיך או עוזב. בסופו של דבר הוא האריך חוזהו עד קיץ 2019.


ונגר
ונגר. האוהדים לא עוזבים אותו (AFP)


מנצ'סטר סיטי – וולבס (21:45, ספורט2)
למרות שמנצ'סטר סיטי רשמה את הפתיחה הכי טובה שלה עם 13 משחקים ללא הפסד ו-11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הסיטיזנס צריכים להיזהר ממוליכת הצ'מפיונשיפ שיש לה שחקנים מעולים כמו רובן נבאס ששיחק נגד מכבי תל אביב כקפטן פורטו בליגת האלופות. מנג'ר הקבוצה הוא נונו, מאמן ולנסיה לשעבר, והמועדון שיש לו בעלים סיניים עבד עם ז'ורז' מנדש בקיץ. זה נראה שלזאבים יש חומר שמתאים לפרמיירליג.


סרחיו אגוארו עשוי לשחק ואולי לשבור את שיא השערים של מנצ'סטר סיטי אחרי שהשווה אותו וכבש את השער ה-177 בניצחון על ברנלי 0:3. פפ גווארדיולה הזהיר: "כל קבוצה יכולה לנצח את סיטי. מה שאמרתי לשחקנים זה רק תמיד תחשבו על המשחק הבא. זה לא משנה מי הקבוצה הבאה שתשחק נגדנו. גם היא יכולה לנצח אותנו".


אגוארו
אגוארו. ישבור את השיא?


יתר המשחקים
בורנמות' – מידלסברו (21:45)
בריסטול סיטי – קריסטל פאלאס (21:45)
לסטר – לידס (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי