אווירה קשה במנצ'סטר יונייטד, פוגבה עשוי לשוב מול צ'לסי

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

גורם בכיר במועדון סיפר לתקשורת הבריטית: "מתחם האימונים נראה כמו חדר מתים". הבשורות הטובות מגיעות מהקשר הצרפתי שישנה אפשרות כי כשיר למשחק החוץ ב-5.11 מול האלופה

(גודל טקסט)

מצב הרוח במנצ'סטר יונייטד בתקופה האחרונה שפוף וגם הניצחון אמש (שלישי) על סוונזי בשמינית גמר גביע הליגה (0:2) והעלייה לשמונה האחרונות של המפעל לא שיפרו את התחושות.

כלי התקשורת בממלכה מספרים שמאז ה-0:0 החלש מול ליברפול בשבת שעברה נראים פחות חיוכים על פניהם של שחקני הקבוצה, מה שהחריף לאחר ההפסד להאדרספילד הצנועה במחזור הליגה האחרון.

"מתחם האימונים בקרינגטון הוא כמו חדר מתים", סיפר גורם בכיר במועדון. "זו האווירה השפופה ביותר מאז שמוריניו מונה למאמן. משהו לא בסדר ואנחנו תוהים האם להצהרות שלו שהוא לא יישאר פה לטווח הראשון ולדיבורים על פאריס סן ז'רמן יש השפעה". חלק מהשחקנים גם זועמים על הביקורות הפומביות של המאמן הפורטוגלי כנגד השחקנים וחושבים שגם הוא צריך לבדוק את עצמו.

החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של פול פוגבה, שגם היעדרותו תרמה למצב הרוח הרע. כוכב הקבוצה, ודמות תוססת בחדר ההלבשה, עשוי לשוב מהפציעה שלו במחזור ה-11 , למפגש מול צ'לסי בסטמפורד ברידג', שייערך ב-5.11 הקשר בן ה-24 נעדר מאז ה-12 בספטמבר בשל הפציעה בשריר הירך האחורי. יונייטד אגב עשויה לנסות למנוע מפוגבה להצטרף לנבחרת צרפת שתקיים שני משחקי ידידות ב-10.11 (מול וויילס) וב-14.11 (מול גרמניה).

רומלו לוקאקו.
רומלו לוקאקו. "חדר ההלבשה נראה כמו חדר מתים"

בתוך כך, "סאן" מדווח שמסוט אוזיל ממשיך להיות המטרה המרכזית של השדים האדומים לקראת הקיץ הקרוב, אבל הקשר הגרמני מעוניין מאוד לחזור לריאל מדריד וגם ברצלונה היא יעד אפשרי. אוזיל מסיים בקיץ את חוזהו בארסנל ואם יישאר באנגליה סיכוי גבוה שיצטרף לקבוצה מאולד טראפורד. גורם המעורה בפרטים סיפר: "מסוט נמצא בקשר תמידי עם מוריניו. הוא מחבב אותו מאוד וחושב שהוא המאמן הטוב ביותר שהוא שיחק עבורו. יש ביניהם יחסים מיוחדים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי