"כמו ניימאר ואמבפה": ונגר משבח את קולאשינץ

סיאד קולאשינץ
סיאד קולאשינץ | AFP

המאמן שפע מחמאות לבוסני שהצטיין ב-1:2 של ארסנל על סוונזי: "מראה שעדיין יש מציאות בכדורגל העולמי". וגם: כל המספרים מ-800 המשחקים של הצרפתי במועדון הלונדוני. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחרי התבוסה של ארסנל 4:0 לליברפול במחזור השלישי, כבר קברו כולם את ארסן ונגר בפעם המי יודע כמה. אבל אתמול (שבת) ה-1:2 על סוונזי היה הניצחון הביתי החמישי ברציפות של התותחנים שגם עלו למקום החמישי בטבלה, נקודה אחת בלבד מטוטנהאם השלישית. זה גם היה הניצחון ה-13 ברציפות של התותחנים בבית בכל המסגרות.


המנג'ר הצרפתי רשם גם את משחקו ה-800 בארסנל בכל המפעלים וחסרים לו עשרה משחקים להשוות את הישגו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד. בפרמייר-ליג רשם ונגר 532 משחקים עם 59 אחוזי הצלחה – 311 ניצחונות, 134 תיקו ו-87 הפסדים. בגביע האנגלי יש לו את אחוזי ההצלחה הכי גבוהים, 69 אחוז ובגביע הליגה 63 אחוז. האחוזים הנמוכים ביותר הם בליגת האלופות, 50 – 131 משחקים, 65 ניצחונות, 34 תיקו ו-32 הפסדים. בסך הכל ב-800 משחקים ונגר רשם 466 ניצחונות, 185 תיקו ו-149 הפסדים.




זה גם היה משחק הבית ה-400 של ונגר (213 ניצחונות באמירויות, 185 בהייבורי, שניים בוומבלי). הקבוצה אותה ניצח ונגר יותר מכל היא אברטון (31), מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה הכי פחות אהובה עליו (23 הפסדים).


אחרי המשחק מול סוונזי בחר המאמן הצרפתי לשבח את המגן הבוסני סיאד קולאשינץ, שכבש את השער הראשון במשחק. "ההחתמה שלו מעידה על כך שיש עוד מציאות בשוק ההעברות של הכדורגל העולמי". השחקן בן ה-24 מתח את השריר והוחלף במהלך המשחק מול הברבורים, אבל בארסנל מקווים שיהיה כשיר למחזור הבא מול מנצ'סטר סיטי.


Never give up, the only thing that matters in football is winning! #AFCvSCFC@Arsenal#SeoKolpic.twitter.com/WPEg0HRVzo

— Sead Kolašinac (@seadk6) October 28, 2017


ונגר טען שלשחקן שהגיע בהעברה חופשית משאלקה יש השפעה לא פחות גדולה מזו של ניימאר וקיליאן אמבפה שנקנו על ידי פאריס סן ז'רמן ב-402 מיליון ביחד. "הוא הביא לניצחון עם שער ובישול לפני שנפצע. ראינו שיש לנו מקום לפעול מאגף שמאל והפעלנו את קולאשינץ. הוא יודע לעבור משחקן אגף להתקפה והוא מנצל את הגוף החזק שלו כדי לנצח במאבקים".


גם מבחינת הסטטיסטיקה הבוסני היה מעורב העונה ביותר שערים מכל שחקן אחר בקבוצה. הוא בישל שלושה שערים וכבש עוד שלושה בכל המסגרות, אבל השער שלו אמש היה הראשון בפרמייר-ליג בתשעה משחקים בהם פתח. ארון ראמזי גם הגיע לציון דרך נאה כשכבש את שערו ה-50 במדי ארסנל. הוא השחקן ה-11 בקריירה של ונגר שהגיע למספר הזה בשורות התותחנים.


Arsene Wenger closing in… pic.twitter.com/2Y4cGfNEvE

— Premier League (@premierleague) October 29, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי