נשאר בממלכה: גווארדיולה יאריך את חוזהו בסיטי עד 2020

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

פתיחת העונה המסחררת הובילה את הנהלת המוליכה האנגלית להאריך את ההתקשרות עם המאמן. שיי גיבן בטוח: "לגווארדיולה יש את הקבוצה הכי מאוזנת בעולם"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי נמצאת בתקופה מסחררת. מוליכת הליגה האנגלית משחקת בצורה נהדרת, מבקיעה ללא הפסקה (35 שערי זכות בעשרה מחזורים בליגה האנגלית) ונדמה כי העונה הפאזל של פפ גווארדיולה מתחבר בצורה מרשימה.


בהנהלת המועדון מרוצים מהעבודה של המאמן, ועל פי הדיווח של גיאם בלאגה מתכננים להציע לו הארכת חוזה עד עונת 2019/20. גווארדיולה הביע שביעות רצון מההתנהלות של המועדון בשוק ההעברות, היחסים הקרובים עם השחקנים וההתאקלמות שלו בממלכה, והוא צפוי לחתום על הסכם משודרג.





למרות שביעות הרצון במנצ'סטר, על פי הדיווח פפ הבהיר לראשי סיטי כי הוא לא יסכים להארכת חוזה ארוכת טווח. חוזהו המקורי של המאמן מסתיים בסוף העונה הבאה, והוא יהיה מוכן להישאר לעוד עונה נוספת ורק אז לשקול מה יהיה הצעד הבא שלו.


בינתיים, הקאטלוני זכה לשבחים מצד אקס סיטי, שיי גיבן. שוער העבר סיפר: "הכדורגל שסיטי משחקת הוא יוצא דופן. הקצב שלה מסחרר, ופפ מראה כמה כדורגל יכול להיות מרגש, חכם ואיכותי. הכישרון שיש לו על הספסל מפחיד עבור מרבית היריבות בעולם. יש לפפ את האיזון המושלם ביותר בסגל, באנגליה ולדעתי אפילו בעולם". 


מאושר במנצ'סטר. פפ (AFP)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי